اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. فروردين 1396 - 9:18   |   کد مطلب: 24733
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: مهمترین ماموریت سپاه و بسیج یعنی عمق بخشی داخلی است که باید ارزش‌ها و هنجارهای انقلاب از قبیل معرفت ، بصیرت ، فرهنگ کار و تلاش را در بدنه جامعه نهادینه کنیم

به گزارش صبح الوند، سردار غلامعلی ابوحمزه در همایش اقتصاد مقاومتی در نهاوند ضمن تبریک اعیاد گذشته ماه رجب اظهار داشت: ماه رجب درس است برای ورود به ماه های بعدی که شعبان و رمضان باشد .

وی با بیان اینکه در ماه رجب و شعبان انسان از گناهان گذشته خود توبه می کند و نتیجه آن در شب های قدر محقق می‌شود ، گفت : گناه باعث سنگین شدن روح می شود و هرچه جسم فربه باشد روح هم توان حرکت ندارد .

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اضافه کرد: در سیر و سلوک و اخلاق اسلامی اقبال و ادوار داریم و اقبال یعنی شخص حال ارتباط با خدا را دارد و ادوار یعنی انسان حال ارتباط با خدا را ندارد؛ مراقب باشیم گناه نکنیم تا همیشه در حال اقبال بمانیم .

وی در گوشه ای از سخنان خود به بحث انتخابات پرداخت و افزود: اقتصاد مقاومتی یکی از مهمترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری و اولویت اول کشور ما است که در سال های اخیر بسیار به آن اشاره شده و سپاه و به خصوص بسیج سازندگی به خوبی در این امر ورود پیدا کرده است .

سردار ابوحمزه افزود: بسیج سازندگی یعنی ایجاد اشتغال، فعالیت و حرکت برای رفاه جامعه و کاری که انجام می دهید عمق بخشی است و کاری اساسی برای ایجاد اشتغال و رفاه در جامعه و با این کار مشکلات دیگر نیز برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج پنج ماموریت اصلی دارند، تصریح کرد: این مأموریت‌ها شامل مقابله با تهدید سخت در عرصه نظامی، مقابله با تهدید نیمه سخت، مقابله با تهدید نرم و تحقق بسیج ده‌ها میلیونی است که این چهار ماموریت بستر و زمینه و مقدمه‌ای برای آخرین و مهمترین ماموریت سپاه و بسیج یعنی عمق بخشی داخلی است که باید ارزش‌ها و هنجارهای انقلاب از قبیل معرفت ، بصیرت ، فرهنگ کار و تلاش را در بدنه جامعه نهادینه کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اضافه کرد: همه کارهایی که در بخش‌های مختلف بسیج سازندگی انجام می‌شود مقدمه‌ای برای پیشرفت در بخش‌های دیگر است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کار ما باید هدف دار و جهت دار باشد تا به ارزش‌ها و اهداف انقلاب نزدیک شویم، گفت : اگر کارهایی که بسیج سازندگی انجام می دهند باعث شد که عده ای از گناه دور شوند این یعنی مدیریت جهادی و آن چیزی است که مدنظر مقام معظم رهبری است.

ابوحمزه با بیان اینکه مدیریتی جهادی و انقلابی و کاری که برای رضای خدا انجام شود پیشرفت خواهد کرد و به اصل انقلاب خواهد رسید، افزود: مدیریت جهادی ۵ مرحله دارد که شامل کار، تلاش، محاسبه با خدا، علم و تدبیر و درایت می‌شود.

وی در بخشی از سخنان خود اشاره ای به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا کرد و گفت: انتخابات یکی از مهمترین مباحث کشور ما است که استکبار جهانی تدابیری برای این امر اندیشیده و ما باید مراقب باشیم که این برنامه‌ریزی‌ها و تدابیر محقق نشوند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: از شوراهای شهر و روستا غافل نشوید چراکه بدنه اجرایی شهر و روستا هستند و این شوراها هستند که شهرداران را انتخاب می کنند و آنها با مردم در ارتباط هستند بنابراین سعی کنید کسی انتخاب شود که اصلح باشد

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان