اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. اسفند 1395 - 23:37   |   کد مطلب: 24252
جاشنین فرمانده سپاه همدان مطرح کرد
ارتباط مسقیم شهید همدانی با فرزندان بی‌سرپرست و یتیم
جانشین فرمانده سپاه استان همدان، گفت: از خصوصیات پنهان این شهید زیر پوشش قرار دادن یتیمان بود و همین امر نیز شخصیت معنوی شهید همدانی را شکل می‌دهد
ارتباط مسقیم شهید همدانی با فرزندان بی‌سرپرست و یتیم

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، سردار مظاهر مجیدی بعد از ظهر امروز در همایش خیرین و نیکوکاران بسیجی، اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) در کمک به نیازمندان و ایتام نقش موثری دارد.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) که فرمودند" شرافت هر مکانی به انسان‌هایی است که در آن جا زندگی می‌کنند بستگی دارد، گفت: امروز گردهم آمدیم تا جشن نیکوکاری برگزار کنیم و از یادگاری که امام(ره) برجای گذاشتند بهره بگیریم.

مجیدی با بیان اینکه اتفاقات رخ داده در انقلاب اسلامی خارج از مسائل سیاسی و اعتقادی چیزی جز عنایت خداوند نیست، افزود: یکی از نهادهایی که امام(ره) بنیان گذار آن بودند کمیته امداد برای کمک به نیازمندان است که توانست دست‌های بسیاری را بگیرد.

وی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب و تشکیل سازمان‌هایی نظیر سپاه، بسیج، کمیته امداد و بنیاد شهید ما شاهد این هستیم که این‌ها در چارچوب اقدامات سیاسی جهان نمی‌گنجند.

مجیدی اظهار داشت: وقتی شهدا را می‌نگریم می‌بینیم که شهدا آموزش ندیده‌اند بلکه موارد دیگری شخصیت آن‌ها را تشکیل می‌دهد نظیر شهید هاشمی که فرزندان یتیم را تحت پوشش قرار می‌دادند.

جانشین فرمانده سپاه استان همدان با اشاره به فعالیت ستاد سرلشکر شهید حاج حسین همدانی، بیان کرد: این موسسه رزمندگانی که زیرپوشش سپاه و بسیج نیستند را پوشش می‌دهد.

وی عنوان کرد: از برخوردهای این شهید بزرگوار می‌توان به ارتباط با فرزندان بی‌سرپرست و یتیم اشاره کرد که همین امر نیز شخصیت معنوی شهید همدانی را شکل می‌دهد و ایشان در راستای تأمین مسکن برای برخی از این افراد اعتباراتی را در اختیار ما گذاشتند.

مجیدی با اشاره به اینکه چیزهایی در دنیاست که با مسائل مادی قابل تحلیل نیست، افزود: در ماورای این جهان مواردی است که به انسان‌ها شخصیت می‌دهد و همیشه شرط اصلی کمک کردن به نیازمندان نیست بلکه ارتباط و حضور چهره به چهره و صحبت کردن با این افراد بسیار موثر است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان