اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. مهر 1396 - 13:00   |   کد مطلب: 27041
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گفت: عصبانیت ترامپ از ایران حاصل تلاش های شهید همدانی در جبهه مقاومت است

به گزارش صبح الوند، سردار مظاهر مجیدی در اختتامیه دومین جشنواره حبیب حرم به بیان خصوصیات اخلاقی شهید همدانی پرداخت و گفت:خدا را شکر میکنیم که در ایام محرم هستیم چرا که شهید همدانی جز کسانی بود که در استان همدان هیات های اسلامی از جمله هیات رزمندگان اسلام را راه اندازی کرد.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) اظهار کرد: امسال به مناسبت این جشنواره بیش از 1000 اثر توسط 350 شاعر به این جشنواره ارسال شده که بر خودم وظیفه میدانم از همه تشکر کنم.

 

وی اظهار کرد:زمانی که شهید همدانی به شهادت رسید و ان جملات ارزشمند. را رهبر در خصوص تفریظ داشتند ما 13 شهید دیگر داشتیم و بعد از ان بارها افرادی امدند ثبت نام کردند و می گفتند اجازه بدهید راه شهید همدانی را برویم.

 

سردار مجیدی با بیان اینکه امروز نتیجه زحمات و تلاش های شهید همدانی را میبینیم گفت: باید بگوییم دست مریزاد شهید همدانی اگر امروز میبینیم استکبار جهانی با  عصبانیت از ایران صحبت میکند به دلیل زحمان شبانه شما در سوریه است که یکه و تنها ایستادی تا درس مقاومت را امروز به ما یاددهی.

 

وی خاطر نشان کرد:  امروز نیروهای شما درس گرفته از بسیج, در سوریه رسالت شما را انجام میدهند.

 

فرمانده سپاه  انصار الحسین(ع) عنوان کرد:عصبانیت ترامپ این نیست مگر برگرفته از این فرهنگی که شما ایجاد کردید و امیدواریم خداوند کمک کند بتوانیم این مسیر شما را طی کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان