اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. دى 1395 - 21:43   |   کد مطلب: 23344
در فاصله یک روز از دو خرید باشگاه الشحانیه در نقل و انتقالات زمستانی رسانه های قطری در گزارش هایی به مهاجمان جدید این تیم بحران زده پرداختند.

به گزارش صبح الوند، به نقل از تابناک ورزشی، پیوستن هم زمان رحیم مهدی زهیوی و آمانجوا مهاجمان ایرانی و ساحل عاجی به الشحانیه بازتاب گسترده ای در بین رسانه های قطری داشت تا جایی که روزنامه الوطن در معرفی این بازیکنان به خصوص ملی پوش ایرانی گاف بزرگی داد و زهیوی را بازیکن فولاد خوزستان معرفی کرد.

الوطن در همین خصوص نوشت:« الشحانیه برای فرار از شرایط بحرانی و ترمیم خط حمله خود دو بازیکن الجزایری را از فهرست خارج کرد و رحیم زهیوی بازیکن فولاد خوزستان و آمانجوآ مهاجم ساحل عاجی را به خدمت گرفت به این امید که این دو نفر خواسته های ایگور استیماچ را برآورده کرده و مشکل گلزنی تیم را از بین ببرند».

علاوه بر الوطن سایت رسمی لیگ ستارگان قطر هم با اشاره به خریدهای ضرب العجلی سرمربی کروات جدید الشحانیه از رحیم زهیوی و مهاجم ساحل عاجی به عنوان بازیکنانی یاد کرد که باید در فرصت کوتاهی خود را با سایر بازیکنان هماهنگ کرده و برای بازی با معیذر در هفته پانزدهم لیگ ستارگان آماده کنند. استاد الدوحه، الرایه، الشرق و العرب هم سایر روزنامه های امروز بودند که با انتشار تصاویری از دو خرید جدید الشحانیه این باشگاه را فعال ترین تیم در نقل و انتقالات نامیدند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان