اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. آذر 1395 - 21:06   |   کد مطلب: 22321
حکومت عراق مورد تایید آمریکاست به همین خاطر در شهر موصل شهروندان قربانی داعش هستند و ارتش عراق رهایی بخش، اما از آنجایی که حکومت سوریه مورد تایید آمریکا نیست در شهر حلب مردم از القاعده لذت می برند و اکنون در هراس از ارتش ویرانگر سوریه هستند.

به گزارش صبح الوند به نقل از بولتن نیوز، فرهمند علیپور ـ خبرنگار در یادداشتی کوتاه که در ادامه ملاحظه می کنید به سیاست های انتشار خبر در بی بی سی اشاره می کند و می نویسد: از آنجایی که حکومت سوریه مورد تایید آمریکا نیست در شهر حلب مردم از القاعده لذت می برند و اکنون در هراس از ارتش ویرانگر سوریه هستند.
به گزارش بولتن نیوز، متن این یادداشت که در کانال شخصی نگارنده نیز منتشر شده، به شرح زیر است:
بر لب جوی بشین و نحوه پوشش اخبار داعش و القاعده، موصل و حلب رو از بی بی سی و دیگر دوستان ببین! موصل در دست داعش است و بخشی از شهر حلب در دست القاعده ( در دست جبهه النصره شاخه القاعده در شام که به ابتکار و تلاش ها و اصرارهای قطر اسمش رو چند ماه پیش از جبهه النصره به فتح الشام تغییر داد و دیگه همه چی حل شد.)
از آنجایی که حکومت عراق مورد تایید آمریکاست در شهر موصل عراق شهروندان قربانی داعش هستند و ارتش عراق رهایی بخش.
از آنجایی که حکومت سوریه مورد تایید آمریکا نیست در شهر حلب مردم از القاعده لذت می برند و اکنون در هراس از ارتش ویرانگر سوریه هستند.
البته در گزارشهای مربوط به سوریه و حلب اسمی از القاعده و فتح الشام نمیره. همین بس که "مخالفان اسد" گفته بشه، در عراق اما "مخالفان عبادی" نیستند، داعش هستند.
و اینگونه القاعده بهتر از داعش آمد پدید!
حرام زاده باشند ! مهم این است که حرام زاده های خودمان باشند!

انتهای پیام/.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان