اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. شهريور 1395 - 11:00   |   کد مطلب: 20130
فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند گفت: بیش از 60 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در منطقه قهاوند اجرا می شود.

به گزارش صبح الوند، سروان پاسدار سید روح الله حسینی شاخص در گفتگو با جهاد پرس اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس بیش از 60 عنوان برنامه در منطقه قهاوند اجرا می شود .

وی گفت: اولین روز هفته دفاع مقدس با رژه موتور سواران بسیجی و عطر افشانی مزار شهدا شهر قهاوند و روستاهای منطقه توسط بسیجیان برگزار می گردد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند بیان داشت:دیدار با امام جمعه قهاوند ، برپایی ایستگاه های صلواتی ، برگزاری یادواره شهدای آبرو محله ، مسابقات فرهنگی و ورزشی و دیدار با جانبازان و خانواده شهدا از مهمترین برنامه های اجرایی در سطح منطقه قهاوند است.

حسینی با تاکید بر اینکه در راستای ترویج و تفکر ایثار و شهادت باید گام های اساسی برداریم تصریح کرد: به واسطه زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا بوده که اقدامات دشمن ناکام مانده است.

وی گفت: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار خوبی برای تقدیر از رزمندگان و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس می باشد.

فرمانده سپاه قهاوند گفت: برنامه های هفته دفاع در قهاوند در سطح شهرستان و تمامی روستاهای منطقه اجرایی می شود و مردم قهاوند نقس اساسی در برگزاری آنها دارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان