اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

31. شهريور 1395 - 20:57   |   کد مطلب: 20249
به همت ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان همدان صورت می‌گیرد
برگزاری اولین یادواره سردار شهید «حاج حسین همدانی» در همدان
جانشین ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان همدان از برگزاری یادواره شهید سرفراز جهان اسلام، سردار شهید «حاج حسین همدانی» با هدف بزرگداشت یاد و خاطره و ترویج افکار و معنویت این شهید گرانقدر در 14 مهرماه سال جاری در استان همدان خبر داد.

به گزارش صبح الوند، سیدسعید حسنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  در همدان ضمن تبریک هفته دفع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یکی از به یاد ماندنی‌ترین تاریخ ایثار و شهادت این مرز و بوم است.

وی افزود: مردم ایران در جنگ تحمیلی ثابت کردند که به پای آرمان‌های انقلاب اسلامی خود ایستاده‌اند و با دفاع همه جانبه با حضور زنان، مردان، پیران، کودکان و به ویژه جوانانی که به جبهه‌های حق علیه باطل عزیمت کردند و با جانفشانی و ایثار و شهادت خود درس پایمردی و استقامت برای همه آزادی‌خواهان جهان شدند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان همدان با بیان اینکه امروز استقلال و اقتدار و حرمتی که داریم به واسطه خون و جانفشانی شهیدان است، افزود: اگر نبودند جوانانی که از درس و مدرسه و کلاس‌های دانشگاه و از پست‌های مادی و دنیوی گذشتند و اگر آن ایثار و شهادت را به وجود نمی‌آوردند امروز ما یک ملت تحت سلطه و سیطره ابر قدرت‌های بزرگ همانند سایر کشورها بودیم.

وی ادامه داد: به برکت خون و جانفشانی شهیدان، امروز ایران اسلامی در منطقه حرف اول را می‌زند و احدی به خودش اجازه نمی‌دهد که گزندی به این ملت داشته باشد.

حسنی تصریح کرد: با توجه به اینکه نسل جوان این کشور جنگ را درک نکرده لازم است که این ایثار، جانفشانی، استقامت‌ها و پایمردی‌های شهیدان برای آنان بازگو شود.

وی با اشاره به برنامه‌های بسیج دانشجویی در هفته دفاع مقدس بیان داشت: در این هفته حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج دانشجویی که در سرتاسر دانشگاه‌های استان همدان مستقر هستند، برنامه‌هایی نظیر برگزاری نمایشگاه‌های عکس دفاع مقدس، جشن دانشجویان جدید الورود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس نسبت به توان و ظرفیت هر دانشگاه برگزار خواهد کرد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان همدان خاطرنشان کرد: یادواره شهید سرفراز جهان اسلام «حاج حسین همدانی» با هدف بزرگداشت یاد و خاطره این شهید گرانقدر و در راستای ترویج افکار و معنویت سردار «همدانی» نیز در 14 مهر ماه سال جاری در یکی از دانشگاه‌های استان همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان