اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

31. شهريور 1396 - 10:16   |   کد مطلب: 26700
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) با بیان اینکه وحدت عامل اصلی پیروزی ما در دفاع مقدس بود افزود: پیروزی انقلاب حاصل وحدت سه رکن اصلی دین و اسلام,رهبری انقلاب و مردم بود که وقتی در کنار همدیگر قرار گرفتند یک پتانسیل عظیم را شکل دادند.

به گزارش صبح الوند،به مناسبت قرار گرفتن در اولین روز هفته دفاع مقدس مراسم رژه ای در میدان باباطاهر این شهر برگزار شد در این مراسم فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) و استاندار همدان به سخنرانی پرداختند.

 

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) ,سردار مظاهر مجیدی در اولین روز از هفته دفاع مقدس در مرایم رژه به مناسبت این هفته وی ضمن بیان تقارن داشتن هفته دفاع مقدس امسال با اولین روز محرم گفت: خدا را شاکرم در روزی که روز معنویت و افتخار رزمندگان است قرار گرفته ایم.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) افزود: امیدواریم خداوند این توفیق را بدهد که مسیری که عاشورای حسینی و دفاع مقدس برای ما ترسیم کرده قرار بگیریم.

 

 

وی اظهار کرد:در زمانی که جهان تحت سلطه دو قدرت شرق و غرب بود انقلاب اسلامی به عنوان قدرت سوم ظهور پیدا کرد و با شعار نه شرقی نه غربی راه را طی کرد.

 

 

سردار مجیدی عنوان کرد:دشمنان استکبار نتوانستند ابن انقلاب را تحمل کنند و از روز اول تحریم ها را شروع کردند تا اینکه بتوانند این قدرت را مهار کنند.

 

 

 

وی ادامه داد: دشمنان وقتی که نتوانستند از طریق احزاب حرکت انقلاب را متوقف کنند و گزینه نظامی را انتخاب کردند و فکر کردند بهترین فرصت برای فروپاشی نظام است.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) با بیان اینکه دشمن غافل از سه رکن پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود گفت:رکن اول دین و اسلام,رکن دوم رهبری انقلاب و رکن سوم مردم بودند که وقتی در کنار همدیگر قرار میگرفت یک پتانسیل عظیم شکل میگرفت.

 

وی تصریح کرد: حضرت امام (ره) توانست با به کارگیری  نیروهای مردمی و حفظ ارتش دفاع مقدس را به سرانجام برساند.

 

سردار مجیدی  اظهار کرد: ما توانستیم در عملیاتهایی همچون فتح المبین, بیت المقدس و کربلاها  رفته رفته دشمن را از زمین هایی که تصرف کرده بود با اقتدار بیرون کنیم و در نهایت با امضا قطعنامه 598 با اقتدار از این مرز و بوم حفاظت کردیم.

 

وی با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال راهکارهایی هست که نظام جمهوری اسلامی را تضعیف کند گفت: دشمنان وقتی  صلابت نیروهای مردمی و ایران را مانعی بزرگ در مقابل خود می بینند بسیار خشمگین می شوند.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) با بیان اینکه صحبت های با بغض ریس جمهور امریکا در سازمان ملل نشان از ضرر و شکست انان دارد افزود: ما در اینجا به امریکایی ها میگوییم که  عصبانی باشید و از شدت   عصبانیت بمیرید.

 

وی در پایان تاکید کرد:امروز امریکایی هانمیتوانند در جهان ما را تحمل کنند و ان چیزی که در مقابل انان ایستاده وحدت بین نیروهای مسلح, مردم, قوای نظام و رهبری رهبر انقلاب است.

 

 

* استاندار همدان: دفاع مقدس را به عنوان سرمایه بسناسیم

 

در ادامه مراسم استاندار همدان محمدناصر نیکبخت ضمن عرض خوش امدگویی به خانواده شهدا با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس باید یاد حماسه افرینان این دوران طلایی کشور را گرامی بداریم افزود: بهترین دفاع کشور ایران در مقابل تهاجم دوران دفاع مقدسی بود که در نظام جمهوری اسلامی صورت گرفت و نباید دفاع مقدس را به عنوان یک دفاع معمولی ببینیم.

 

استاندار همدان اظهار کرد: دفاع مقدس دست اموزی برای ما است و به ما اموخت با پیروی از ولایت و رهبری شجاع میتوان پیروزی به دست اورد.

 

 

نیکبخت بیان کرد:دفاع مقدس به ما اموخت رمز و راز پیروزی در وحدت است.

 

وی عنوان کرد: خصوصیات بارز رزمندگان ما این است که همه برای یک هدف دفاع میکنند و همه به هدفشان با این خصوصیات با صلابت و اقتدار دسترسی پیدا میکنند.

 

استاندار همدان با بیان اینکه صدام غافل از غیرت دلیر مردان انقلاب بود افزود: دلیر مردان سپاه و انقلاب اسلامی همه و همه یک جا تحت رهبری ولی فقیه خود حضرت امام انچنان دفاع میکنند که در تاریخ بایدثبت شود.

 

 وی ادامه داد:نزدیک به 50 کشور به صدام تسهیلات دادند اما غافل از این بود که تنها با تجهیزات نطامی نمیشود اقتدار افرید و  ایمان به هدف و مقدس بودن ان  کارساز است.

 

نبکبخت با بیان اینکه دفاع مقدس را باید به عنوان سرمایه خودمان بشناسیم گفت: ما اگر میخواهیم که نظام جمهوری اسلامی روز به روز بر توفیقاتش افزوده شود باید مراحل دفاع مقدس را به خوبی باز بینی کنیم و از دفاع مقدس درس بگیریم.

 

در پایان برنامه رژه با اقتدار نیروهای مسلح همدان برگزار شد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان