اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

31. خرداد 1395 - 7:36   |   کد مطلب: 18466
استاندار همدان گفت: رسانه هاي گروهي، خبرگزاري ها و مطبوعات استان همدان در راستاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت حرکت کرده و محتواي اخبار خود را به اين اهداف مهم اختصاص دهند.

به گزارش صبح الوند، محمد ناصر نیکبخت در شوراي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در استان همدان افزود: رسانه ها در ترويج اين فرهنگ عظيم نقش اساسي را ايفا مي کنند.

وي بيان کرد: دفاع از سرزمين در همه ملت ها و اعتقادات و همه جوامع بشري به عنوان يک کار اساسي وجوددارد اما درايران اسلامي اين مباحث با ساير ملل يکسان نيست چرا که ايثار و فداکار و از خودگذشتگي را شهدا و رزمندگان و ايثارگران به گونه اي معنا و ملموس کردند که دنيا را به تعجب واداشتند.

وي با بيان اينکه قرار است بنيادي به نام سردار همداني در استان تشکيل شود افزود: براي بزرگداشت اين شهيد بزرگوار هر همکاري و کمک و اعتباري و بودجه اي را که بنياد نياز داشته باشد تامين خواهد شد.

استاندار همدان اضافه کرد: سردار همداني افتخار براي همدان است اما افتخار سردار بين المللي شد.

نيکبخت با بيان اينکه نبايد اجازه داد نام شهدا را جايي مصادره کنند بلکه شهدا مال همه مردم است و نبايد قداستها را با آلوده شدن به مسايل سياسي آسيب ببينند.

وي تصريح کرد: شهيد و ايثارگر و جانباز براي دفاع از سرزمين ودين و اعتقاد دفاع کردند و چون فرهنگ شهادت فرهنگي الهي است و نبايد آلوده شود.

وي ادامه داد: نبايد از برگزاري يادواره هاي شهدا بهره برداري سياسي شود و اين مناسبات با سياست آلوده شود همه بايد براي برگزاري يادواره شهدا مايل هستند بايد مردمي بماند عظمت شهدا را مردم بهتر از همه مي دانند.

استاندار همدان با بيان اينکه فرق بين ما و ساير ملل در دفاع از وطن شهادت است افزود: اين قداست ها بايد حفظ شود.

وي ادامه داد: يادوارهاي جمعي براي همه شهداي مدافع حرم تا پايان تابستان در استان همدان برگزار شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان