اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. تير 1395 - 8:36   |   کد مطلب: 18848
استاندار همدان پس از بازديد سرزده از بيمارستان آتيه سازمان تامين اجتماعي ، گفت: رضايت مردم از خدمات و طرح تحول نظام سلامت مشهود است.

به گزارش صبح الوند، محمد ناصر نيکبخت با تبريک هفته تامين اجتماعي، افزود: سازمان تامين اجتماعي استان بسيار پرتلاش در خدمت مردم و توسعه استان است و زحمات مدير و کارکنان اين سازمان قابل قدرداني است.

وي اضافه کرد: در اين بازديد، آنچه ديدم مورد رضايت است و مراجعين هم از کيفيت خدمات راضي بودند و اميدوارم خداوند هم راضي باشد.

استاندار تصريح کرد: سازمان تامين اجتماعي به يک قشر ارزشمند خدمت ارائه مي کند و به همين دليل بار مسئوليت اخلاقي و وجداني آن بيشتر از هر جاي ديگر است و به اين مسئوليت تا کنون خوب پاسخ داده شده است.

نيکبخت اظهار داشت: بيمارستان آتيه امکانات خوبي دارد و در ارائه خدمات هم رضايت بيماران مشهود بود و اميدوارم همچنان اين خدمت رساني خوب و بهتر تداوم يافته و تجهيزاتي که در حال تامين است مانند ام آر آي، سريعتر تامين شود.

وي بيان داشت: در بخش فيزيوتراپي با افزايش پرسنل ، شيفت کاري بعد از ظهر ايجاد و زمان بيشتري خدمات به بيماران ارائه شود.

استاندار با يادآوري طرح تحول نظام سلامت، خاطرنشان کرد: دولت با توجه خاص به اين طرح در شرايط ويژه اعتباري و بودجه کشور، هزينه درمان را براي مردم بسيار کاهش داده و کيفيت خدمات در بيمارستانها و مراکز درماني را افزايش داده است.

نيکبخت ادامه داد: در بيمارستان آتيه سال 94 ، بيش از 8 هزار زايمان رايگان با اجراي طرح تحول نظام سلامت انجام شده و هتلينگ بيمارستان نو شده و همه نيازهاي دارويي بيماران در بيمارستان تامين مي شود و بيماران بسيار از اين روند راضي بودند.

وي در پاسخ به سئوالي درباره پيش بيني از ميزان اشتغال استان در سال 95 با توجه به آمار اعلامي سازمان تامين اجتماعي گفت: آمار سازمان تامين اجتماعي دربردارنده همه شاغلان استان نيست و تنها کساني را که براي اولين بار بيمه مي شوند، دربر مي گيرد و کساني که قبلا بيمه بوده اند و دوباره به کار بازگشته اند يا بيمه نشده هاي شاغل را پوشش نمي دهد.

استاندار افزود:  اميدوارم با اجراي طرح اقتصاد مقاومتي و فعال بودن ستاد تسهيل و رفع موانع توليد استان ، امسال بيشتر از سالهاي گذشته اشتغال در استان ايجاد شود.

نيکبخت تصريح کرد: توسعه اي که متکي به بانک ها نباشد، شدني نيست و رونق ، توسعه و اشتغال به کمک بانک ها امکان پذير است و همه بانک ها در استان همکاري خوبي دارند.

وي اظهار داشت: عملکرد بانک هاي استان همدان بسيار مورد رضايت است و با بنده همکاري دارند و تنها يک بانک خصوصي در استان خوب عمل نمي کند و موجبات نارضايتي را فراهم کرده که حساب آن جدا است.

در اين بازديد مدير کل تامين اجتماعي استان، معاون درمان اين اداره کل و مسئولان بيمارستان، استاندار را در بازديد از بخش هاي گوناگون همراهي و توضيحات لازم را ارائه دادند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان