اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. ارديبهشت 1395 - 9:18   |   کد مطلب: 17977
مدیر کمیته امداد شهرستان بهار از پرداخت 30 میلیارد و 720 میلیون رالب تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال گذشته خبر داد.

به گزارش صبح الوند، عیسی شهبازی با اشاره به اینکه این تسهیلات در قالب 332 فقره وام اشتغال به خانواده های تحت حمایت پرداخت شده است، افزود : پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد در قالب طرح های کارانگیزی، توان افزایی، خودکفایی،کارآفرینی و طرح های تبدیلی و توسعه ای می باشد.

وی اظهار کرد : از این تعداد وام پرداختی به مددجویان، 203 فقره آن با اعتبار  24 میلیارد و 320 میلیون ریال از منابع بانکی و 129 فقره با اعتبار 6 میلیارد و 400 میلیون ریال از منابع امداد به خانواده های محروم و نیازمند پرداخت شده است.

شهبازی با بیان اینکه در سال گذشته این نهاد مقدس در جهت پرداخت وام های اشتغالزایی به محرومان و نیازمندان 83 درصد منابع بانکی را جذب کرده است، خاطرنشان کرد : در این راستا رتبه دوم را در سطح استان کسب نموده است.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد : رویکردهای این نهاد مقدس در توانمندسازی خانواده های محروم و نیازمند در سه حوزه فکری ، فرهنگی و اقتصادی صورت میگیرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان