اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. خرداد 1395 - 9:22   |   کد مطلب: 18262
مدیر کمیته امداد شهرستان کبودرآهنگ از بهره مندی 845 مددجوی تحت حمایت این نهاد از آموزش های فنی و حرفه ای در سال 94 خبر داد.

به گزارش صبح الوند، جمشید محمدی با اشاره به اینکه در سال گذشته برای آموزش های فنی و حرفه ای 845 مددجوی کبودرآهنگی بیش از یک میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، افزود: این افراد در دوره های مهارت آموزی، پایدار سازی و توسعه و حرفه آموزی مهارت های لازم را فرا گرفتند.

وی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره مندی مددجویان از آموزش های فنی و حرفه ای سازمان های متولی را در اولویت برنامه توانمند سازی مددجویان قرار داده تا جامعه هدف بتواند به انجام فعالیت در رشته شغلی مورد علاقه خود بپردازد.

محمدی با بیان اینکه برگزاری دوره های آموزشی فنی و حرفه ای نقش مهمی در مهارت آموزی مددجویان دارد، خاطر نشان کرد: مددجویان با کسب مهارت شغلی می توانند برای خود شغل ایجاد کرده و در مسیر خودکفایی گام بردارند.

مدیر کمیته امداد شهرستان کبودرآهنگ از همکاری کلیه دستگاه های اجرائی از جمله سازمان آموزش فنی و حرفه ای، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و جهاد کشاورزی در حرفه آموزی مددجویان تقدیر کرد.

وی در پایان تصریح کرد: ایجاد فرصت های شغلی مناسب برای خانواده های نیازمند با اتخاذ سیاست های موثر و کارآمد در راس اهداف و برنامه های کمیته امداد قرار دارد که ارمغان این امر تامین عزت و کرامت خانواده ها و نیل به استقلال اقتصادی آنان است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان