اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. اسفند 1395 - 23:33   |   کد مطلب: 24250
مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: ۲۸ هزار مددجوی ساکن شهرهای بالای ۲۰ هزار جمعیت در قالب طرح پزشک خانواده از طریق ۲۳۰ مرکز درمانی در استان خدمات درمانی دریافت کردند.
۲۸ هزار مددجوی استان همدان خدمات درمانی دریافت کردند

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، پیمان ترکمانه ظهر امروز در همایش خیرین و نیکوکاران بسیجی اظهار داشت: 230 هزار دانش‌آموز روز گذشته در مراسم جشن نیکوکاری شرکت کردند.

وی افزود: فردا هم جشن نیکوکاری در استان برگزار می‌شود اما نکته‌ی قابل تأمل این است که دعای این افراد در پیش خداوند گیرا است و این حضور خیرین در کنار یتیمان برای اولین بار در همدان اتفاق می‌افتد.

ترکمانه با اشاره به برخی دستاوردهای حوزه مسکن و ساختمان کمیته امداد، بیان کرد: کمک به خرید و احداث 104 واحد مسکن شهری، کمک به بهسازی و مقاوم سازی 371 مسکن روستایی، کمک به تکمیل و بهره‌برداری از 171 مسکن نیمه تمام شهری و روستایی با  میزان اعتبار 649 میلیون تومان از جمله اقدامات کمیته امداد است.

وی در رابطه با طرح اکرام کمیته امداد، عنوان کرد: اکرام دستی برای فشردن، حمایتی برای کفالت مادی و معنوی برای فرزندان یتیم، گشودن آغوش برای حفظ حریم دل‌های تنها و صفا بخشیدن به دل‌های بی‌صفا است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان، افزود: 21 هزار و 724 نفر حامیان طرح ایتام هستند که تعداد ایتام مشمول طرح اکرام 4 هزارو 573 نفر و تعداد مددجویان مشمول این طرح 8 هزار و 108 نفر است.

ترکمانه با بیان اینکه درآمد اکرام و محسنین امسال 120 میلیارد تومان است، گفت: تعداد محسنین 3 هزار و 535 نفر، حامیان محسنین 4 هزار و 529 نفر و تعداد کل حامیان استان 26 هزار و 253 نفر است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص توسعه‌ی مشارکت‌های مردمی، عنوان کرد: نصب و توزیع صندق‌های صدقات جهت ایجاد بستری مطمئن برای جمع آوری کمک‌های مردمی، تأمین هزینه‌های درمانی بیماران صعب‌العلاج با کمک خیرین و بازدید از وضعیت زندگی و آشنایی با مشکلات نیازمندان از جمله اقدامات در راستای توسعه‌ی مشارکت‌های مردمی است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان، اظهار داشت: از برنامه‌های دیگر در مورد توسعه مشکارت‌های مردمی می‌توان به برپایی سفره‌های اطعام در ماه رمضان، جمع‌آوری زکات فطره روزه‌داران و جمع‌آوری کمک‌های مردمی در ابتدای سال تحصیل جدید اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان