اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. خرداد 1397 - 13:43   |   کد مطلب: 29344
مدیر اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اسدآباد از استقرار 80 پایگاه ثابت جمع‌آوری زکات "فطره" در این شهرستان خبر داد.

به گزارش صبح الوند، محمد نایبی‌صفا در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، افزود: از این تعداد، 15 پایگاه در شهر و 65 پایگاه در سطح روستاهابرای جمع‌آوری زکات فطره مردم شهرستان برپا شده و 12 پایگاه نیز به صورت سیار در این راستا فعال خواهند بود.

وی با بیان اینکه سال گذشته افزون بر 220 میلیون تومان زکات فطره در این شهرستان توسط پایگاه‌ها جمع‌آوری شد، ادامه داد: برای جمع‌آوری زکات فطره امسال شهرستان توسط کمیته امداد بیش از 8 هزار پاکت درب منازل توزیع شده است .

نایبی‌صفا در ادامه تعداد طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد شهرستان را 390 مورد با اعتباری افزون بر 6 میلیارد و 200 میلیون تومان از محل منابع داخلی و بانکی اعلام کرد و یادآور شد: بیش از 90 درصد طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد اسدآباد سال گذشته اجرا شده است.

وی با بیان اینکه سهیه اشتغال امسال کمیته امداد شهرستان 7 تا 8 میلیارد تومان پیش‌بینی شده، اظهار کرد: دامداری، دامپروری، خدماتی صنفی و خودرو از جمله طرح‌های اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد این شهرستان هستند.

مدیر کمیته امداد اسدآباد بیمه بازنشستگی تأمین اجتماعی را یکی از بهترین خدمات ارائه شده به مددجویان توسط کمیته امداد برشمرد و یادآور شد: در حال حاضر کمیته امداد شهرستان حق‌بیمه 980 نفر از مددجویان را پرداخت می‌کند.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان