اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. اسفند 1396 - 23:55   |   کد مطلب: 28807
معاون فرماندار شهرستان اسدآباد مطرح کرد
اسدآباد بحرانی‌‎ترین شهرستان در تصادفات فوتی استان همدان
معاون فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: اسدآباد بحرانی‌ترین شهرستان در تصادفات فوتی استان همدان است.
اسدآباد

به گزارش صبح الوند به نقل از ایسنا، یزدان آزرمی امروز در شورای ترافیک شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: در 11 ماه گذشته 137 مورد تصادفات برون‌شهری در این شهرستان اتفاق افتاده که از این تعداد تصادفات 20 فقره تصادفات فوتی بوده و 29 نفر فوت کرده‌اند و 117 تصادف جرحی بوده و 150 نفر مجروح شده‌اند.

وی افزود: از سال 90 تا 96 نیز در مجموع 287 فقره تصادف در این شهرستان رخ داده که از این تعداد، 47 فقره فوتی و 240 فقره جرحی بوده و 59 نفر در این تصادفات فوت و 263 نفر مجروح شده‌اند.

وی تعداد تصادفات برون‌شهری 11 ماهه سال گذشته این شهرستان را هم 136 فقره با 25 نفر فوتی و 148 نفر مجروح برشمرد و اضافه کرد: از 148 فقره تصادف سال گذشته در 11 ماهه 18 فقره فوتی و 118 فقره جرحی بوده است.

معاون فرماندار اسدآباد همچنین با بیان اینکه محور آجین نیز یکی از نقاط بحرانی شهر اسدآباد محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: تصادفات این محور با بزرگراه‌ها و محورهای اصلی برابری می‌کند.

وی در ادامه با انتقاد شدید از اینکه مصوبات جلسه قبل در رابطه با ترسیم و اصلاح روشنایی سه‌راهی آجین توسط اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای انجام نشده است، گفت: باید راهداری در این راستا موانع و مشکلات موجود در رابطه با عدم اجرایی شدن این مصوبه را اعلام می‌کرد چرا که برای منافع مردم نباید از هیچ اقدامی کوتاهی کرد.

معاون فرماندار اسدآباد با انتقاد از راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اسدآباد گفت: کوتاهی در اصلاح هندسی سه‌راهی آجین- اسدآباد- کنگاور پذیرفته نیست.

آزرمی از وجود 347 دستگاه تاکسی شهری و حومه این شهرستان خبر داد و افزود: از این تعداد، 303 دستگاه در سطح شهر و مابقی در حومه شهر فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت تاکسی‌های شخصی حومه شهر به ویژه 6 تاکسی فعالیت‌کننده حومه شهر بخش مرکزی با پلاک(ت) مشکلات و تنش‌هایی را ایجاد کرده، یادآور شد: در صورت ساماندهی و  بازگشت این تاکسی‌ها به شهر، تنش‌ها و مشکلات موجود کاسته خواهد شد و با استفاده از تسهیلات کارآفرینی می‌توانند پلاک عمومی بگیرند.

آزرمی با اشاره به طرح نوروزی راهور و پلیس‌راه خاطرنشان کرد: طرح نوروزی راهور و پلیس‌راه در راستای ایمنی سفر باید به جد در اولویت شهرستان قرار داشته باشد.

معاون فرماندار اسدآباد در پایان گفت: انتقاد بنده در این جلسه تنها به علتل مرتفع شدن مشکلات مردم و شهرستان بوده و  کاملا واقفیم که هر دستگاه به فراخور وظایف محول شده در تلاش هستند تا به نحواحسن وظایف خود را انجام دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان