اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. ارديبهشت 1395 - 9:06   |   کد مطلب: 17831
مدیر فرهنگی کمیته امداد استان همدان خبر داد : در نیمسال دوم سال 94 بیش از پنج میلیارد و ششصد میلیون ریال بابت کمک هزینه تحصیلی دانشجویان و طلاب تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

به گزارش صبح الوند، علی اکبر مرادی با اعلام این خبر افزود : در حال حاضر مجموعاً تعداد 1834 دانشجو در مقاطع و رشته های مختلف و نیز تعداد 58 طلبه ، تحت حمایت این نهاد می باشند و از خدمات فرهنگی و آموزشی این نهاد مقدس بهره مند می شوند.

وی اظهار داشت : از این تعداد دانشجوی تحت حمایت ، 389 نفر در مقطع کاردانی ، 1327 دانشجو در مقطع کارشناسی ، 99 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و 19 نفر در مقطع دکترا تحصیل می نمایند.

مرادی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات دانش آموزان و دانشجویان نداشتن امکانات کافی برای ادامه تحصیل است ، بیان داشت : پرداخت کمک هزینه تحصیلی به منظور مرتفع شدن بخشی از مشکلات مالی دانشجویان و دانش آموزان تحت حمایت صورت می گیرد تا آنها بتوانند با خیالی آسوده به تحصیل ادامه دهند.

مدیر فرهنگی کمیته امداد استان همدان خاطر نشان کرد : اعطای کمک هزینه تحصیلی ، ایاب و ذهاب ، اجرای فعالیتهای فرهنگی در کانون ها ، برگزاری کلاسهای تقویتی و جبرانی ، برگزاری دوره های آموزشی و اردوهای منطقه ای از مهمترین خدمات فرهنگی ارائه شده به مددجویان تحت حمایت این نهاد بوده است.

انتهای پیام/ج

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان