اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. خرداد 1395 - 9:03   |   کد مطلب: 18319
مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان کبودرآهنگ از واگذاری 47 واحد مسکن مددجویی به خانواده های تحت حمایت این نهاد در سال گذشته خبر داد.

به گزارش صبح الوند، جمشيد محمدي با اشاره به اینکه ساخت و سازهای مسکن شهری، روستایی، بهسازی، بازسازی و مقاوم سازی مسکن مددجویان از اولویتهای مهم این نهاد حمایتی است، افزود: تامین سرپناه برای محرومان و نیازمندان یکی از برنامه های کمیته امداد در راستای رفع محرومیت است.

وی اظهار کرد: از تعداد 47 واحد مسکن مددجویی واگذار شده به خانواده های تحت حمایت، 8 واحد مسکن شهری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 270 میلیون ریال مساعدت امداد و یک میلیارد و 500 میلیون ریال آورده خانواده ها بوده و همچنین 39 واحد مسکن روستایی با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال مساعدت امداد و 5 میلیارد و 850 میلیون ریال وام مسکن روستایی می باشد که در راستای احداث و ساخت مسکن مددجویان هزینه شده است.

محمدی تصریح کرد: در سال گذشته 200 مورد تعمیرات مسکن در قالب احداث سرویس بهداشتی، حمام، دیوارکشی و ایزوگام با اعتبار 2 میلیارد ریال و همچنین 186 مورد کمک به اقساط معوقه مسکن مددجویان با اعتبار یک میلیارد و 860 میلیون ریال توسط این نهاد در راستای خدمت به محرومان انجام شده است.

وي با اشاره به اینکه مشکل اکثریت مددجویان مشکل مسکن می باشد، خاطر نشان کرد: کلیه خدمات احداث و تعمیرات مسکن برای مددجویان با توجه به اولویت های خاص از قبیل فوت سرپرست، تعداد عائله، ازکارافتادگی و غیره انجام می شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان کبودرآهنگ بیان کرد: در راستای کمک به ساخت مسکن مددجویان همت و تلاش مردم خیر و نیکوکار بسیار موثر است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان