اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. خرداد 1395 - 11:12   |   کد مطلب: 18311
مدیر کمیته امداد شهرستان کبودرآهنگ از برگزاری کلاس‌های مهارت زندگی در راستای ترویج سبک زندگی دینی در بین مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

به گزارش صبح الوند، جمشید محمدی با اشاره به اینکه در طول سال برنامه‌های آموزشی مختلفی در بین مددجویان تحت حمایت برگزار می‌شود، افزود: در قالب دوره‌های آموزشی و گفتمان‌های مختلف، آموزش‌های مورد نیاز یک زندگی اسلامی به مددجویان کمیته امداد در این شهرستان ارائه می‌شود.

وی اذعان کرد: تقویت مهارت زندگی در زوج‌های جوان و تقویت مهارت انتخاب همسر قبل از ازدواج می‌تواند در کاهش آمار طلاق در جامعه مؤثر باشد و کمیته امداد امام خمینی (ره) همواره با حمایت‌از زوج‌های مددجو در راستای تحکیم بنیان خانواده در جامعه تلاش می‌کند.

محمدی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی در راستای ارتقاء سطح بینش و آگاهی در زندگی با استفاده از مربیان و اساتید حوزه و دانشگاه و کارشناسان مرکز بهداشت برگزار می‌شود، افزود: خانواده های تحت حمایت این نهاد آموزش مهارت‌های همسرداری، مسائل پزشکی، تنظیم خانواده، بهداشت روانی و فردی، حقوق و تکالیف متقابل زوجین، احکام اولیه خانواده، دانش قانونی و حقوقی و مسائل دینی و اعتقادی و مسائل اجتماعی را در این دوره‌ها فرا می‌گیرند.

این مقام مسئول اظهار کرد: این دوره آموزشی در شهرستان کبودرآهنگ، روستاهای ازون دره و گزل ابدال در قالب کلاس های سبک زندگی، طرح فلاح، احکام و نماز و غیره برای همسران جوان، زنان سرپرست خانوار و نوعرسان تحت حمایت برگزار شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان