اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. ارديبهشت 1395 - 15:54   |   کد مطلب: 17790
قائم مقام کمیته امداد استان همدان گفت : در راستای خدمت به محرومین و فراهم نمودن اشتغال مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال گذشته تعداد 319 طرح کارانگیزی برای خانواده های محروم و نیازمند اجرا شده است.

به گزارش صبح الوند، علی نامدار با بیان این مطلب افزود : برای اجرای این طرح ها در قالب طرح های کشاورزی ، دامپروری ، صنایع دستی ، فعالیتهای صنعتی و معدنی مبلغ 7 میلیارد و 644 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

این مقام مسئول بیان داشت : این دسته از وام های اشتغال از محل اعتبارات کمیته امداد در قالب طرح های کارانگیزی تا سقف 10 میلیون ریال بمنظور آموزش مددجویان در دوره ها و کارگاه های مختلف پرداخت می گردد تا بدین وسیله کسب مهارت نموده و زمینه اشتغال و توانمندسازی آنان فراهم شود.

نامدار در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد : از مجموع طرح های اجرا شده ، 21 طرح در بخش کشاورزی ، 80 طرح در بخش دامپروری ، 57 طرح در صنایع دستی ، 148 طرح در بخش خدمات ، 13 طرح در فعالیتهای صنعتی و معدنی هستند.

وی خاطر نشان کرد : رکن اصلی توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت ، اشتغال است و مهم‌ترین مسئولیت کمیته امداد در بخش خوداتکایی مددجویان ، ایجاد اشتغال برای آنها است.
قائم مقام کمیته امداد استان همدان در پایان اظهار داشت : این نهاد مقدس در زمینه‌های مختلفی همچون مسکن ، جهیزیه ، آموزش ، بیمه اجتماعی و سایر بخش‌ها به طور همزمان به جامعه هدف خدمات ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/ج

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان