اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. ارديبهشت 1395 - 11:01   |   کد مطلب: 18058
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ملایر از پرداخت 3 میلیارد و 30 میلیون ریال بابت کمک هزینه تحصیلی و آموزشی به دانشجویان تحت حمایت این نهاد در سال 94 خبر داد.

به گزارش صبح الوند، علی کولیوند با اشاره به اینکه 534 دانشجوی تحت حمایت در مقاطع مختلف دکترا، کارشناسی ارشد، کارشناسی، علوم حوزوی و کاردانی مشغول به تحصیل می باشند، افزود: از 3 میلیارد و 30 میلیون ریال اعتبار هزینه شده بابت کمک هزینه تحصیلی دانشجویان تحت حمایت، مبلغ 500 میلیون ریال آن از کمک های مردمی و مابقی از منابع دولتی هزینه شده است.

وی یکی از خدمات مهم و موثر کمیته امداد امام خمینی(ره) به مددجویان را خدمات فرهنگی، آموزشی عنوان کرد و گفت: یکی از محورهای اصلی این خدمات ارائه حمایتهای تحصیلی به دانشآموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد است.

مدیر کمیته امداد شهرستان ملایر خاطر نشان كرد: اعطای کمک هزینه های تحصیلی، ایاب ذهاب ، اجرای فعالیتهای فرهنگی درکانون ها، برگزاری کلاسهای تقویتی و جبرانی، برگزاری دوره های آموزشی و اردوهای منطقه ای از مهمترین خدمات فرهنگی ارائه شده به مددجویان تحت حمایت این نهاد مقدس می باشد.

کولیوند در پایان تاکید کرد: کمک هزينه تحصيلي و شهريه در راستای رشد و ارتقاي سطح علمي و فرهنگي دانشجويان مددجو پرداخت مي شود.

 

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان