اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. آبان 1394 - 9:00   |   کد مطلب: 14658
دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: ملت غیور، مبارز، ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی هرگز با استکبار جهانی سرسازگاری نداشته و هیچ گاه نیز تسلیم زورگویی آن ها نخواهد شد.
ملت ولایتمدار ایران هرگز با استکبار جهانی سرسازگاری ندارد/شعار "مرگ بر آمریکا" برگرفته از روح انقلابی مردم ایران است

به گزارش صبح الوند، محمد جواد بیات در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن گرامیداشت فرارسیدن یوم الله 13 آبان و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، اظهار داشت: یوم الله 13 آبان، روزی است که بار دیگر باید بیعت کرد، بیعت دوباره با خون، با عشق با ولایت، امروز روز ایستادگی ما در جبهه تهاجم تحریم ها و فرهنگ ها و خرده فرمایش های ریز و درشت سردمداران کفر است.

وی گفت: 13 آبان روز فریاد مرگ بر آمریکا و فریاد علیه استکبار و سردمداران کفر است.

بیات اظهار کرد: اصل استکبارستیزی ملت شهید پرور ما ریشه در آرمان‌های انقلاب اسلامی دارد.

وی افزود: شرکت همه آحاد مردم در مراسم راهپیمایی یون الله 13 آبان نشان خواهد داد که ملت سرافراز ایران حاضر است برای رسیدن به اهداف و آرمان‌های والای انقلاب خود با تمام وجود خود در میدان مبارزه با استکبارجهانی و همپیمانانش حاضر شود و پرچم مقاومت و ایستادگی را برای همیشه برافراشته نگاه دارد.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: ما اگر بخواهیم مسیر حق و راهی را که در پیش گرفته‌ ایم به سرانجام برسد، این هدف فقط با تبعیت از ولایت فقیه و  مقابله در برابر استکبار جهانی محقق می‌شود.

وی با اشاره به فشار برخی افراد خود فروخته داخلی مبنی بر حذف شعار "مرگ بر آمریکا"، اظهار کرد: شعار "مرگ بر آمریکا" که برگرفته از روح انقلابی و بازتولید رخدادهای مهم و آموزنده این ایام است هرگز از اذهان ملت شهیدپرور ایران اسلامی پاک نخواهد شد.

بیات ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در این مراسم افزود: پیام حضور مردم در این مراسم تاکید بر عدم دوستی با آمریکا و اسراییل است و یقینا یوم الله 13 آبان امسال از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی در پایان گفت: همه آحاد ملت ایران بخصوص نسل جوان ما، با تأسی به مولا و رهبر دوراندیش خود حضرت امام خامنه ای مدظله العالی، در برابر نظام سلطه و استکبار ایستاده و آماده هرگونه جانفشانی در امتداد فرهنگ سرخ حسینی هستند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان