اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. آبان 1397 - 19:49   |   کد مطلب: 30075
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه همدان و استاندار به مناسبت فرارسيدن 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهاني پيام مشترکي صادر کردند

به گزارش صبح الوند، نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه همدان و استاندار به مناسبت فرارسيدن 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهاني پيام مشترکي صادر کردند. در اين پيام مشترک آمده است

بسم الله الرحمن الرحيم

 

«ملت و دولت ايران در کنار يکديگر از هيچ‌يک از قدرتهاي استکباري واهمه ندارد» مقام معظم رهبري

امسال در شرايطي ملت بزرگ ايران در يوم الله 13 آبان ماه انزجار خود را از استکبار جهاني اعلام مي دارند که استکبار به کمک اندک ايادي خود توطئه هاي جديدي را بر عليه مردم آزاده و مستقل ايران آغاز کرده است.

به ياري خداوند متعال ، توطئه و دسيسه هاي غير قانوني ، غير انساني و نخ نما شده استکبار جهاني که نماد آن آمريکاي جهانخوار است، اين بار قبل از آغاز، شکست خورده و پيوند ملت با دولت ، نظام و حاکميت در پيروي از رهبري معظم انقلاب ،شکست مفتضحانه اي را براي آمريکا و مدعيان دروغين حقوق بشر در جهان به ارمغان آورده است.

امروز يمن، سرزمين هاي اشغالي، افغانستان ، سوريه و عراق نمونه هايي از دخالت غير قانوني و آئينه تمام نماي عملکرد و جنايات استکبار جهاني در حمايت از رژيم هاي جنايتکار و تروريست هاست و به خوبي نشان مي دهد که ليبراليسم مبتني بر بازار و اقتصاد، ارزشي براي جان انسانها قائل نيست و معادلات اين مکتب بر اساس پول و سود نوشته مي شود و حقوق بشر از اين ديدگاه، هماني است که در کنسولگري عربستان در ترکيه و با تروريسم دولتي اتفاق افتاد.

ايران اسلامي امروز در اوج اقتدار توانسته است، دو رويي و خوي استکباري آمريکا را به جهان اثبات کند و در 13 آبان ماه امسال باز هم با اعلام نفي سلطه و پايبندي به استقلال کشور و با وحدت و همدلي بيشتر ، نقشه هاي جديد اين دشمن ديرينه ملت ايران را در اجراي برنامه‌هايي که عليه ملت آزاده ايران تدارک ديده است ، ناکام خواهد گذاشت هر چند بنا بر گفته رئيس جمهور محترم؛ آمريکا هر تحريم و کاري خواست عليه ملت ما انجام داده است و در آبان ماه اتفاق جديدي رخ نخواهد داد.

از مردم شريف استان دعوت مي کنيم تا با حضور در مراسم 13 آبان ضمن تاکيد بر آرمان هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي، بار ديگر با رهبري معظم انقلاب و شهداي گرانقدر تجديد ميثاق کرده و نابودي استکبار و ايادي آن را فرياد کنند.

 

غياث الدين طه محمدي محمد ناصر نيکبخت

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه همدان استاندار همدان

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان