اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. آبان 1394 - 10:44   |   کد مطلب: 14670
مردم غیور، ولایی و همیشه در صحنه همدان همگام با سراسر کشور راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان را با شعار "مرگ بر آمریکا" آغاز کردند.
آغاز راهپیمایی 13 آبان 94 در دارالمومنین همدان

به گزارش صبح الوند، لحظاتی پیش مردم دارالمومنین  همدان همگام با ملت ایران اسلامی و همراه با مسئولان راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان را آغاز کردند و ضمن تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب و شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس فریاد برائت از استکبار و مشرکان را سر دادند.

با وجود اینکه راهپیمایی در سرمای هوای برگزار می‌شود مردم متدین همدان همراه دانش‌آموزان مدارس مختلف و دانشجویان دانشگاه‌ها به سمت میدان امام خمینی(ره) حرکت کرده و در طول مسیر نیز با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و اهتزاز پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران صحنه‌های زیبایی را خلق کردند.

در ادامه هزاران تن از مردم همیشه در صحنه همدان که در میدان مرکزی همدان حضور یافته بودند با مشت‌های گرده کرده و سر دادن شعارهای مختلف و اعلام برائت از استکبار و مشرکان در راهپیمایی باشکوه 13 آبان با شور و نشاط حضور یافتند.

حضور پیر و جوان، مرد و زن و از همه اقشار جامعه بار دیگر وحدت و همدلی مردم را نشان داده و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان آمریکا و غرب زد.

به گزارش خبرنگار صبح الوند که در راهپیمایی حضور دارد، همچنان مردم در حال پیوستن به صفوف به هم‌پیوسته و واحد راهپیمایی هستند.

حضور پرشور جوانان و نوجوانان از جمله ویژگی‌های این راهپیمایی است و دانش‌آموزان نیز با در دست داشتن پلاکاردها و دست‌ نوشته‌هایی انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام می‌دارند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان