اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. آبان 1394 - 11:14   |   کد مطلب: 14674
13 آبان يادآور عزم تاريخي ملت ايران بر حفظ استقلال و اعتلاي هويت ايراني اسلامي خود در برابر زياده‌خواهي قدرت‌هاي بيگانه است.
یوم الله 13 آبان يادآور عزم تاريخي ملت ايران بر حفظ استقلال و اعتلاي هويت ايراني اسلامي

به گزارش صبح الوند، سازمان بسيج طلاب و روحانيون استان همدان به مناسب 13 آبان ماه روز ملي استكبارستيزي بيانيه‌اي صادر كرد. 

در ابتداي متن اين بيانيه آمده است:

يوم‌ا... 13 آبان در حافظه تاريخي ملت ايران يادآور حوادث سترگ و سرنوشت‌سازي است كه در آيينه آن، مبارزه ديرين و بي‌امان ايرانيان حق‌طلب و ظلم‌ستيز عليه امپرياليسم تبلور يافت، تبعيد حضرت امام(ره)، كشتار دانش‌آموزان انقلابي در سال 57 و تسخيرلانه جاسوسي آمريكا. دستاوردهاي حيرت‌انگيز مصاف تمام عيار ملت ايران و دولت آمريكا قابل شمارش نيست، پرچمداري جبهه مبارزه با آمريكا در محيط جهاني، استحكام نظام اسلامي، موقعيت ممتاز و اثرگذار جمهوري اسلامي از جمله پيامدهاي13 آبان 57 است. ناكامي و رسوايي‌هاي آمريكايي‌ها در حوزه‌هاي مختلف به ويژه در عرصه‌هايي كه مدعي پيشتازي و سرآمدي آن را دارند، چالش لاينحل امروز كاخ سفيد و حاميان اروپايي و غير اروپايي آنها است.

در ادامه اين بيانيه آمده است: حمايت و هم‌پيماني آمريكا با گروهك‌هاي تروريستي از جمله گروهك منافقين و گروهك تكفيري داعش نشانه آشكار دروغين بودن شعارهاي آنان است.

اين بيانيه مي‌افزايد: 13  آبان يادآور عزم تاريخي ملت ايران بر حفظ استقلال و اعتلاي هويت ايراني اسلامي خود در برابر زياده‌خواهي قدرت‌هاي بيگانه است.

طلاب و روحانيون بسيجي حوزه‌هاي علميه همدان همواره در مبارزات و مجاهدات ملت بزرگ ايران براي نيل به اهداف و آرمان‌هاي اجتماعي، سياسي، فرهنگي و اقتصادي نقش شايسته و بي‌‌بديل داشته‌اند و اينك نيز در آستانه 13 آبان در سال دولت و ملت، همدلي و همزباني آماده ايفاي نقش تاريخي بوده و از سوي ديگر، در جبهه مقابله با استكبار، آزاد و سربلند همچون سالار شهيدان حضرت حسين‌بن‌‌علي(ع) در مقابل هيچ قدرتي سر تعظيم فرود نمي‌آورند.

در بخش پاياني اين بيانيه آمده است: طلاب بسيجي در 13 آبان امسال پرشورتر از هميشه فرياد «مرگ بر آمريكا» سر خواهند داد، طلاب انقلابي هيچگاه راه دوستي با آمريكاي جهانخوار را در پيش نخواهند گرفت و معتقدند تا زماني كه جمهوري اسلامي به قواي دروني خود متكي است مي‌توان از آن حركت رو به رشد را انتظار داشت، لذا نه تنها لغو تحريم‌ها به تنهايي موجب بهتر شدن وضع معيشت نمي‌شود بلكه در مدت كوتاهي سبب حمله غول‌هاي مالي و اقتصادي به بازارهاي كشور و قرار گرفتن تحت سيطره كامل استكبار جهاني مي‌شود، از آن رو توجه تمام به اقتصاد مقاومتي كه تاكنون آنگونه كه شايسته است سرلوحه برنامه‌هاي اقتصادي كشور قرار نگرفته، به عنوان بهترين راه مقابله و دفاع از اين هجوم بايد مورد توجه دولت قرار گيرد، همچنين اعتقاد راسخ دارد شعارهاي «مرگ بر آمريكا»، «مرگ بر اسرائيل و صهيونيسم»، ترجمان شعار راهبردي اصحاب كربلا و تربيت‌يافتگان مكتب عاشورا در مقطع حساس تاريخي امروز انقلاب اسلامي است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان