اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. آبان 1397 - 8:37   |   کد مطلب: 30079
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه مردم ما به لطف خدا تحت تاثیر هیچ یک از تحریم ها قرار نگرفتند و هرروز مصمم تر از قبل برای دفاع از آرمان های نظام و شکوفایی انقلاب و اسلام تلاش میکنند

 حسن بهرام نیا، نماینده استان همدان در مجلس، در گفت و گو با خبرنگار صبح الوند ، ضمن اشاره بر اینکه  استکبار جهانی و ترامپ که اجاره نشین کاخ سپید است تلاش میکنند تا در راستای 40 سال تلاش گذشته نظام را به هر طریق ممکن نابود کنند گفت: استکبار جهانی هربار به یک روش سعی بر تضعیف جمهوری اسلامی دارد و روش امروزه آن ها تحریم ها است.

 

بهرام نیا، با بیان اینکه امروزه مردم ما به لطف خدا تحت تاثیر هیچ یک از تحریم ها قرار نگرفتند و هرروز مصمم تر از قبل برای دفاع از آرمان  های نظام و شکوفایی انقلاب و اسلام تلاش میکنند  افزود: با توجه به اینکه روز 13 آبان را در پیش داریم خواهیم دید که مردم شریف باز هم مقاومت و علاقه خود را نسبت به نظام ثابت خواهند کرد.

 

وی در ادامه ضمن تاکید بر اینکه باید به صورت جدی تر دربرابر غرب مقابله کنیم تصریح کرد: باید نسبت به فعال نمودن اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت های نخبگان و صنعتگران و کسانی که در جهت کارو تولید کار میکنند تلاش کنیم و همچنین با استفاده از ظرفیت های دولتی کاری کنیم که در واقع این تحریم ها بیش از پیش ناکار آمدی خود را نشان دهد.

 

نماینده استان همدان در مجلس، با اشاره بر اینکه عکس العمل دولت باید منفعلانه نباشد و با نگاه به درون باشد یادآور شد: ما باید با استفاده از تجارب تحریم های چهاردهه گذشته و با استفاده از ظرفیت های مردمی و حاکمیت تحریم ها را دور بزنیم و صادرات را ادامه دهیم و اگر اینچنین باشد باز هم آمریکا کار به جایی نخواهد برد.

 

بهرام نیا، ادامه داد: ما مرم ایران اگر باهم و همراه یکدیگر باشیم و سیاست هایمان سیاست های منفعلانه نبوده و کارآمد و برگرفته از همه ظرفیت های درونی  باشد میتوانیم در این مسیر همچون گذشته پیروزمندانه تر در همه عرصه ها باتوجه به  تحریم ها روی پای خود بیایستیم و عزت و اقتدار خود را به رخ استکبار جهانی نشان دهیم.

 

وی با اشاره بر اینکه ما مسلمان ها و مردم تجربه ی تاریخی دینی و مذهبی داریم اظهار کرد: این تحریم ها از ابتدای ورود اسلام وجود داشته و ما باید باهم باشیم و آستانه  تحمل خود را بالاببریم و اگر اینچنین باشیم از این  پیچ ها عبور میکنم.

 

نماینده استان همدان در مجلس، ضمن بیان اینکه از اول انقلاب تا به امروز شاهد تحریم های سخت بودیم افزود: اگر باهم باشیم و تحت لوای ولی امر مسلمین حرکت کنیم و چشممان به سمت انگشت اشاره رهبرباشد از این  سختی ها عبور خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان