اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. آبان 1397 - 8:10   |   کد مطلب: 30072
بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امورخارجه درباره اقدام دولت آمریکا در بازگرداندن تحریم ها در 13 آبان گفت: هدف واشنگتن، جنگ روانی گسترده علیه مردم ایران است، هرچند آمریکا نمی تواند هیچگونه اقدامی علیه ملت بزرگ و رشید کشورمان داشته باشد.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایرنا، قاسمی افزود: گذاشتن روز شمار بازگشت تحریم ها بر روی سایت وزارت امور خارجه آمریکا بیشتر شبیه طنز، کار بچگانه و نوعی اسباب بازی برای آمریکا است.

وی گفت:​ تحریم هایی که آمریکا می خواست با فشار به جامعه جهانی بر ضد ایران اعمال کند به جایی نرسیده و بخش زیادی از اقدامات آنها با صرف هزینه های گزاف برای فشار بر بانک ها، شرکت ها، بنگاه های اقتصادی و مؤسسات برای منصرف کردن آنها از کار با ایران با ناکامی مواجه شده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: به نظر نمی رسد که آمریکا توان بیشتری برای ایجاد فشار به کشورها و بنگاه های اقتصادی جهانی داشته باشد و آنچه فعلا ​متصور است همان جنگ روانی گسترده ای است که می خواهد از قبل تبلیغات و جنگ روانی باعث هراس و دلهره مردم ایران و تا حدی به اهداف خود نزدیک شود.

قاسمی با بیان اینکه هدف آمریکا سرپوش گذاشتن بر شکست هایی است که در حوزه اقتصادی و تحریم های اقتصادی داشته، اظهار داشت: ما کماکان می توانیم و آگاه هستیم و این توانایی و دانایی را برای اداره اقتصاد کشور و اداره معیشت مردم دراختیار داریم و از گذشته های دورتر نیز با توجه به پیش بینی هایی که در مورد سیاست زیاده خواه آمریکا داشته ایم، تمهیدات لازم با تلاش بخش های مختلف در دولت اندیشیده شده است.

وی تاکید کرد: هیچ جای نگرانی وجود ندارد و باید نشست، منتظر شد و دید که آمریکا نمی تواند هیچگونه اقدامی علیه ملت بزرگ و رشید ایران داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان