اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. مهر 1394 - 10:15   |   کد مطلب: 14060
فرمانده سپاه انصارالحسین(علیه السلام) استان همدان گفت: هشت سال دفاع مقدس اوج عزت، اقتدار، ایثار، ازخود گذشتگی، مقاومت و دینداری بود و نباید این مهم به فراموشی سپرده شود.
هفته دفاع مقدس نماد اقتدار، ایستادگی، دینداری و عزت ایرانیان است

به گزارش صبح الوند، سردار سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی ابوحمزه در جمع اصحاب رسانه استان همدان اظهار داشت: هفته دفاع مقدس تکریم ارزش های اسلامی و انقلابی و همچنین یادآور رشادت های دلاورمردان غیور ایران زمین است.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس روحیه  استکبار ستیزی، بصیرت، استقامت و ایستادگی ملت ایران به خوبی ترسیم شد.

ابوحمزه اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی طلایی است که نه تنها برای ایران اسلامی بلکه برای تمام جهانیان، بازگویی رشادت ها و درس از خودگذشتگی و مقاومت را به همراه دارد.

وی افزود: مردم ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که ایران سرزمین دلیران است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(علیه السلام) استان همدان گفت: انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبرهای خردمندانه حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) تولد یافت و در ادامه نیز در پرتو رهبری های هوشمندانه حضرت امام خامنه ای مدظله العالی به نهالی برومند و ریشه دار تبدیل شد و امروز نیز باید با پاسداری از آن در جهت حراست از ارزش های دینی و اسلامی حرکت کرد. 

وی با اشاره به دستور امام خمینی (ره) به شکستن حصر آبادان و آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: اطاعت از رهبری، حضور یکپارچه مردم در صحنه‌های دفاع مقدس، همکاری و اتحاد ارتش، سپاه، جهاد، بسیج و روحیه شهادت‌ طلبی از علل اصلی پیروزی ها در این دو جبهه بود.

ابوحمزه افزود: در هشت سال دفاع مقدس همه ایران اسلامی با بسیج یکپارچه به ندای امام راحل لبیک گفتند.

وی گفت: انتقال مفاهیم ارزشی ناب و فرهنگ عالی دفاع مقدس به نسل جوان با توجه به هجمه فرهنگی دشمن امری مهم و بسیار ضروری است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(علیه السلام) استان همدان اظهار کرد:  هشت سال دفاع مقدس اوج عزت، اقتدار، ایثار، ازخود گذشتگی، مقاومت و دینداری بود و نباید این مهم به فراموشی سپرده شود.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان