اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. مرداد 1394 - 11:09   |   کد مطلب: 13267
شهردار اسدآباد با اشاره به عدم کارایی طرح تفصیلی شهر اسدآباد، گفت: این طرح از سال 83 تاکنون نه تنها نفعی برای شهرداری نداشته بلکه زیان‌های سنگینی را به شهر وارد کرده است.
طرح تفصیلی اسدآباد زیان‌های بسیار سنگینی به شهر وارد کرده است

به گزارش صبح الوند به نقل از خبرگزاری فارس ، حمزه عبدکوند در جمع اصحاب رسانه اسدآباد با ارائه گزارشی از عملکرد شهرداری، اظهار کرد: امسال بودجه شهرداری 11 میلیارد تومان است که 60 درصد این اعتبارات در زمینه پروژه‌های عمرانی هزینه می‌شود.

وی با اشاره به اولویت‌بندی پروژه‌ها، تصریح کرد: امسال تاکنون 11 هزار تن آسفالت‌ریزی در سطح خیابان‌ها و معابر شهر اسدآباد انجام شده است.

شهردار اسدآباد یکی از مطالبات مردم را احداث سرویس بهداشتی در سطح شهر خواند و گفت: این سرویس‌های بهداشتی با وجود کمبود اعتبارات در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه یادمان شهدای شهر اسدآباد نیز در حال ساخت است، گفت: برای اجرای این پروژه یک‌میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شده است.

عبدکوند با اشاره به پیشرفت فیزیکی 30 درصدی یادمان شهدا، گفت: المان شهدایی که برای اسدآباد در نظر گرفته شده کم‌نظیر است که تا دو ماه آینده به اتمام می‌رسد.

وی از ساخت المان برای چهار شهید خلبان در بلوار شهید رضائیان خبر داد و گفت: این طرح نیز با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و اداره میراث فرهنگی در حال انجام است.

شهردار اسدآباد در ادامه سخنان خود با بیان اینکه طرح تفصیلی شهر اسدآباد در سال 83 تصویب شده است، افزود: این طرح طی این 10 سال نه تنها نفعی برای شهرداری نداشته بلکه ضرر و زیان‌های سنگینی را به شهر وارد کرده است.

وی با اشاره به کمبود فضاهای سبز، آموزشی و مذهبی در سطح شهرک‌ها، گفت: این طرح نیاز به اصلاح و بازنگری دارد.

عبدکوند با بیان اینکه سه رویکرد اصلاحی، ارشادی و آموزشی در برنامه‌های شهرداری لحاظ می‌شود، یادآور شد: در این راستا با حضور 120 نفر از نخبگان شهر اتاق فکر تشکیل شده و در قالب پنج کمیته تخصصی فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی از ساخت بزرگترین میدان بین شهرک خزایی و شهرداری خبر داد و گفت: این طرح با احداث و تکمیل و تعریض پلی در حال انجام است.

شهردار اسدآباد ساماندهی بهشت زهرا، اجرای عملیات لکه‌گیری به متراژ 6 هزار مترمربع، اجرای 4 هزار متر پیاده‌روسازی و موزاییک فرش را از اقدامات شهرداری برشمرد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان