اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. مرداد 1394 - 7:34   |   کد مطلب: 12755
فرماندار اسدآباد با اشاره به وجود ایستگاه زمینی ماهواره‌ای شهید قندی در اسدآباد و خدمات شایسته آن در گذشته، گفت: انتظار می‌رود برای تجهیز و به‌روز کردن امکانات این ایستگاه اقدام شود.
بزودی تجهیزات ایستگاه زمینی ماهواره‌ای اسدآباد به‌روزسازی شود

به گزارش صبح الوند، مسعود بکائی در شورای اداری شهرستان اسدآباد که با حضور وزیر ارتباطات و اطلاعات برگزار شد، اظهار کرد: ایستگاه زمینی ماهواره‌ای شهید قندی اسدآباد یکی از ظرفیت‌های بالقوه‌ای است که به عنوان پشتیبان ارتباطات بین‌الملل حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت این ایستگاه زمینی مطلوب نیست، افزود: این ایستگاه در 180 هکتار از اراضی شهرستان اسدآباد ایجاد شده است.

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه با وجود ورود شبکه‌های فیبرنوری و کاهش کارآیی این ایستگاه هنوز هم قابلیت‌های خاصی در کشور دارد، تأکید کرد: این ایستگاه نیازمند توجه مسئولان در وزارتخانه است.

وی امکانات و تجهیزات ایستگاه را فرسوده خواند و گفت: این ایستگاه در 40 سال گذشته ایجاد و راه‌اندازی شده است.

بکائی افزود: انتظار مردم این است که با وجود این ایستگاه خدمات منطقه‌ای و محلی در این شهرستان بیشتر باشد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس نیز به عدم پوشش موبایل در 35 روستای اسدآباد اشاره و اظهار کرد: این مهم یکی از دغدغه‌های روستاییان است که باید به آن پرداخته شود.

بهروز نعمتی یکی از نقاط استراتژیک در شهرستان و حتی کشور را وجود ایستگاه زمینی ماهواره‎ای شهید قندی خواند و گفت: دولت تدبیر و امید باید تدبیری برای استفاده از این ظرفیت مناسب و مهم داشته باشد.

وی افزود: همه امکانات برای سرمایه‌گذاری مجدد در این مرکز ماهواره‌ای وجود دارد که تنها همت بلند مسئولان را می‌طلبد.

منبع: فارس

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان