اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. دى 1399 - 10:42   |   کد مطلب: 34572
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان با بیان اینکه 44آموزشگاه راهنمایی و رانندگی در سطح استان وجود دارد گفت: سعی می کنیم پروتکل ها و فاصله اجتماعی در تمام کلاس ها رعایت شود.
کلاس های راهنمایی و رانندگی پا به پای کرونا/ تجمعاتی کوچک با خطراتی بزرگ

به گزارش صبح الوند، در حالیکه به علت شیوع کرونا تمام کلاسها به صورت مجازی برگزار می شود و دانشجویان و دانش آموزان از این طریق آموزش می بینند، اما گویا کلاس های آموزشی راهنمایی و رانندگی به صورت حضوری و با تعداد زیادی در آموزشگاهها در حال برگزاری است.

 

کلاس های راهنمایی و رانندگی که 7 روز و یک هفته کامل را شامل می شود تا بعد به آموزش های عملی پرداخت شود، زمان خوبی برای جولان کروناست و باید دقت و نظر بیشتری نسبت به برگزاری چنین اجتماعاتی داشته باشیم.

 

سرهنگ علی فکری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با توجه به اینکه همدان در شرایط زرد قرار دارد تمام کلاس های آموزش رانندگی در سطح استان برگزار می شود.

 

وی با اینکه 44 آموزشگاه راهنمایی و رانندگی در سطح استان وجود دارد  افزود: برنامه ریزی هایی نیز انجام شده که افرادی که نتوانستند در آزمون ها شرکت کنند شرایطی را فراه کردیم تا بتوانند شرکت کنند و تمام پروتکل های بهداشتی در کلاس ها رعایت  و فاصله اجتماعی هم نیز رعایت می شود.

 

 

انتهای پیام/ آ

 

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان