اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. ارديبهشت 1400 - 9:41   |   کد مطلب: 34974
همکاری نظام بانکی و مالیاتی کشور با تولید کنندگان در شرایط رکود اقتصادی ناشی از کرونا یکی از واجبات است که باید دولت برنامه ای مدون برای آن داشته باشد.

به گزارش صبح الوند، با شیوع کرونا و تعطیلی چند ماه برخی اصناف که بنا برستاد ملی کرونا گروه درجه یک را شامل می شود باعث کسادی بازارو مشکل معیشتی در بین برخی خانواده ها شده است. 

جمالی رییس اتحادیه املاک همدان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: مسولین حتما باید رسیدگی کنند چرا صنفی که بیش از یک ماه است تعطیل است باید مالیات بپردازد.

وی ادامه داد: چرا فقط به آمار و ارقام توجه می کنیم باید در بتن زندگی مردم باشیم و از نزدیک مشکلات آنها را ببینیم .

جمالی عنوان کرد: باید سازمانها و ادارات دولتی وضعیت مردم را در نظر بگیرند بخصوص بازاریان و کسبه ای که بیش از چند ماه است که تعطیل هستند و کرکره های آنها پایین است. 

رییس اتحادیه املاک همدان گفت: مالیات از صنفی که تعطیل است و در آمدی ندارد و در سال گذشته هم فروش چندانی نداشته است تاسف بار است.

وی افزود: بیماری کرونا همه کشور را فلج کرده و در این بین نباید فقط عده ای تاوان پس دهند بلکه همه باید پای کار باشیم تا این دوران بگذرد کارمندی که سر ماه حقوق خود را می گیرد نباید نسبت به همسایه ای که بیش از یک ماه است تعطیل است بی تفاوت باشد. 

جمالی تاکید کرد: ازاداره مالیات تقاضا داریم که نسبت به پرداخت مالیات ها تجدید نظر کند تا بلکه در شرایط بهتری قرارگیریم. 

انتهای پیام/ آ

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان