اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. اسفند 1399 - 11:30   |   کد مطلب: 34734
در حالی ثبت اولین مورد فوتی کرونای انگلیسی توسط ستاد ملی کشور اعلام شد که مسئولین متولی در همدان از این موضوع بی خبر بودند.
ثبت اولین مورد فوتی کرونای انگلیسی در همدان و سکوت خبری مسئولین

به گزارش صبح الوند، دکتر منوچهر کرمی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: اطلاعی از فوت یک نفر در همدان با کرونای انگلیسی نداریم و به محض بررسی اطلاع می دهیم این در حالی است که رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در مورد آخرین وضعیت مبتلایان به کرونای انگلیسی در ایران گفت: تا کنون ۶۲ مورد مبتلا داشتیم و هفت نفر را از دست داده ایم که ۴ نفرشان در اهواز بوده اند و دو نفر در تهران و یک نفر در همدان فوت کرده اند. 

وی افزود: در اهواز و البرز و قزوین و لارستان و هرمزگان هم موارد ابتلا به کرونای انگلیسی مشاهده شده است.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا  گفت: درصد رعایت دستورالعمل‌ها در کشور افت کرده و از ۸۶ به ۷۰ درصد رسیده است و این به این معنی است که در برخی از شهر‌ها به زیر ۲۰ یا زیر ۱۰ درصد رسیده است و همه این عوامل به ایجاد خیز چهارم دامن می‌زنند.  

به گفته کارشناسان کرونای انگلیسی سریع ترین همه گیری را دارد و جوانان و قشر جوان را هدف می گیرند و به محض اطلاع از کوچکترین نشانه ها در هر شهر و روستایی مسئولین بلافاصله کار قرنطینه و پیشگیری را انجام می دهند اما در کمال تعجب مردم همدان امروز از اخبار کشوری متوجه فوت یک نفر کرونای انگلیسی در استان متوجه ورود این ویروس منحوس به شهر خود شدند. 

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان