اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. فروردين 1400 - 9:53   |   کد مطلب: 34897
محمد علی محمدی در ستاد مدیریت کرونا شهرستان همدان گفت : چادرهای برپا شده به منظور عرضه اقلام بهداشتی باید با تعداد محدود و تحت نظارت بیشتر فعالیت کنند.

به گزارش صبح الوند، وی با اشاره به مشاهده عرضه اقلام بهداشتی متفرقه و مشکل سد معبر برخی از این چادرها افزود : اکیپ بازرسی متشکل از فرمانداری ،مرکز بهداشت، سازمان صمت و شهرداری ضمن بررسی موضوع نسبت به جمع آوری چادرهایی غیر ضروری اقدام نمایند.

فرماندار همدان با بیان اینکه فعالیت رستوران ها و غذاخوریها تا اطلاع ثانوی صرفا بصورت بیرون بر مجاز است یادآورشد: عادی انگاری در وضعیت شیوع کرونا خطر بزرگی است که ما را تهدید می کند و تاکید داریم بویژه در واحدهای صنفی کنترل پروتکل هاب بهداشتی بیشتر شود.

وی با تشکر از همکاری مردم در مراسم چهارشنبه سوری و عدم حضور پنجشنبه و جمعه آخرسال در آرامستان همدان اظهار کرد : با توجه به دور اندیشی و بلوغ اجتماعی در مرکز استان تاکنون وضعیت زرد قرار داریم اما این وضعیت شکننده است و باید همچنان به رعایت دستورالعملهای بهداشتی اهتمام نمائیم.

محمدی یادآور شد: افزایش حضور در مراکز خرید، سفرها و رفت و آمدها در ایام نوروز از جمله مهمترین مواردی است که باعث شده در آستانه ورود به یک شرایط نامناسب و پیک چهارم شیوع کرونا باشیم.

وی با اشاره به روند افزایشی تعداد مراجعات، تست های مثبت، موارد بستری و فوتی کرونا تصریح کرد : میزان رعایت دستورالعملهای بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک با میزان شیوع کرونا ارتباط مستقیم دارد.

فرماندار همدان افزود : در شرف ماه مبارک رمضان هستیم و با رعایت بیشتر پروتکلها باید بنحوی عمل کنیم تا در وضعیتی قرار نگیریم که در ماه میهمانی خدا مجبور به عدم برگزاری مراسم معنوی و محدودیت فعالیت مساجد باشیم.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان