اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. ارديبهشت 1400 - 9:02   |   کد مطلب: 34978
در نمودار آخرین وضعیت استانها در هفته های اخیر استان همدان رتبه اول بستری و رتبه دوم مرگ و میر کرونا را دارد، در صورتی این وضعیت اعلام می شود که مسئولین اعلام کردند مردم همدان 56درصد پروتکل ها را رعایت می کنند.

به گزارش صبح الوند، همدان که در ایام عید مسافران زیادی را میزبان بود حالا جزو 7 استان کرونایی با صعود افزایشی است و حتی یک تخت خالی برای بیماران کرونایی وجود ندارد و طبق گفته مسئولین علوم پزشکی دو هفته سخت و خطرناک پیش روی همدانی هاست.

 

رشید حیدری مقدم رئیس علوم پزشکی همدان درخواست یک هفته ای همدان را اعلا کرده است چرا که علیرغم دو هفته تعطیلی در کل شهر اما بیمارستانها همچنان با سیل بیماران کرونایی مواجه اند.

 

از طرف دیگر گویا در همدان مشکلات دیگری هم وجود دارد که تا این اندازه میزان مرگ و میر بالاست.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان در ستاد استانی مقابله با کرونا، گفت: طبق  آمار وزارت بهداشت ، استان همدان جز هفت‌استان پرخطر کرونایی کشور است و این یک خطر و هشدار بزرگ است.

 

وی به پیشنهاد رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان مبنی بر تعطیلی یک هفته ای همدان  نیز گریزی زد و بیان داشت: در صورتیکه این موضوع به تایید استاندار  برسد می توان جهت تصمیم گیری نهایی با تهران مکاتبه کرد.

 

 

آزاد بخت با اشاره به اینکه میزان رعایت پروتکل‌ها و مصوبات ستاد استانی در دستگاه‌های دولتی توسط تیم‌های نظارتی بررسی می‌شود، افزود: دستگاه‌های دولتی باید به طور جدی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و در بحث دوری کاری فعال باشند.

 

معاون سیاسی استاندار همدان در پایان تصریح کرد: متولیان امور باید محل اجتماعات و ازدحام جمعیتی را به حداقل ممکن رسانده و نظارت‌ها بر جامعه  جهت حفظ سلامت مردم و رعایت پروتکل‌ها و مصوبات ستاد استانی بیشتر شود.

 

انتهای پیام/ آ 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان