اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. ارديبهشت 1398 - 14:20   |   کد مطلب: 30933
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر پروژه مجتمع آب‌رسانی گاماسیاب بااعتبار ۱۵ میلیارد تومان جهت تأمین آب شرب سالم و تصفیه‌ شده برای ۲۳ روستا در حال ساخت است.

به گزارش صبح الوند، حسن بهرام نیا  نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون انرژی مجلس در جلسه بررسی روند ساخت سد گرین نهاوند اظهار داشت:

 

برخی با نگاه‌های خاص عنوان می‌کردند که ساخت سد به چه درد می‌خورد و یا اینکه نیازی نیست، اما امروز با توجه به وجود بحران سیلاب در کشور این نیاز بیش‌از پیش احساس می‌شود.

 

بهرام نیا خاطرنشان کرد: در حال حاضر پروژه مجتمع آب‌رسانی گاماسیاب بااعتبار ۱۵ میلیارد تومان جهت تأمین آب شرب سالم و تصفیه‌ شده برای ۲۳ روستا در حال ساخت است.

 

وی با اشاره به سیلاب و بارش های اوایل سال جاری در نقاط مختلف کشور، افزود: وزیر نیرو و همکارانشان از همان ابتدا پای کار بودند و دائما" با پایش، میزان ورودی و خروجی آب سدها، تاسیسات آبی را مدیریت می کردند که بنده نیز در کمیسیون انرژی مجلس از اقدامات شایسته ایشان تقدیر نمودم.

 

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز کشور در بحث سیلاب خسارات زیادی را متحمل شده که خوشبختانه با ورود همه‌جانبه دستگاه‌های دولتی و ارگان‌های نظامی این مشکلات بر مردم سیل‌زده هموارتر شده است.

 

وی گفت: شهرستان نهاوند در بحث بارش‌های اخیر رکورددار جهانی، کشوری و استانی با بارش ۱۶۰ میلی‌متر در ۲۴ ساعت بود، ادامه داد: با آمادگی‌هایی که پیش از بحران از طرف مسئولین استانی و شهرستانی صورت گرفت این خسارات در نهاوند به حداقل رسید اما بازهم با این وجود طبق آخرین آمار ۲۰۰ میلیارد تومان خسارت به زیرساخت‌های راه، منازل مسکونی و کشاورزی شهرستان وارد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان