اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. فروردين 1397 - 20:55   |   کد مطلب: 29195
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: در رویداد «همدان 2018» از ظرفیت‌های شهرستان‌هایی که دارای قابلیت‌های گردشگری بالا هستند، استفاده شود.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایسنا، حسن بهرام نیا پنجشنبه 16 فروردین در نخستین شورای اداری سال 97 استان همدان، اظهار کرد: در سال 96 با وجود همه کمبودها، مشکلات و کمبود منابع در سراسر استان، بسیار جهادی عمل شد.

وی افزود: در سال گذشته از لحاظ عمرانی، بهداشتی، درمانی در مقایسه با سایر استان‌ها و باتوجه به جهت جغرافیایی و منابع استان بسیار عالی بود که این امر در سایه وحدت، هم‌آوایی و همدلی اتفاق افتاده است.

بهرام نیا تأکید کرد: در سال گذشته نهاوند 4 پروژه عمرانی کلان انجام پذیرفت که می توان از آن به عنوان ایستگاه‌ راه آهن و خط آنتنی قطار، پروژه محور آورزمان، ملایر، نهاوند، پروژه محور نهاوند، سه راهی کنگاور و سد گرین نهاوند یاد کرد.

وی با اشاره به اغتشاشات انجام شده در سال گذشته، خاطرنشان کرد: با کمترین هزینه اجتماعی و با هم‌افزایی مسئولان، اغتشاشات در استان همدان کنترل شد.

نماینده مردم نهاوند در خانه ملت بیان کرد: همه با نصب العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری و کلید واژه‌های توسعه، عزت، اقتدار همه مسئولان و خانواده‌ها در حمایت از کالای ایرانی تلاش کنند.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان