اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. اسفند 1396 - 13:12   |   کد مطلب: 28934
رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنايع و معادن و كشاورزي همدان نبود پرواز همدان - تهران را ضعفی برای همدان برشمرد و گفت: اگر قرار است همدان برای برقراری پروازها ضرر هم بدهد باید پرواز را برقرار کند.

به گزارش صبح الوند، شهرام شیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: برقراری پرواز همدان - تهران امری ضروری برای استان همدان محسوب می‌شود و حداقل باید سه روز در هفته این پرواز فعال باشد.

وی نبود پرواز همدان - تهران را ضعفی برای همدان برشمرد و با بیان اینکه دلیل عدم حضور برخی مدیران کشوری در همدان به دلیل نبود این امکان است؛ گفت: اگر قرار است استان همدان برای برقراری پروازها ضرر هم بدهد باید پرواز را برقرار کند چراکه این پرواز نیاز مبرم این منطقه است.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان همدان در بخش دیگری از سخنان خود درباره حضور دفاتر خدمات مسافرتی همدان در جلسات هماهنگی رویداد «همدان، 2018» عنوان کرد: دیده نشدن دفاتر خدمات مسافرتی در این جلسات، حرف درستی نیست و همگان به اهمیت این دفاتر واقف هستند.

وی با بیان اینکه از بین 49 دفتر خدمات مسافرتی استان همدان، تعداد کمی آژانس فعال هستند، گفت: انتظار این است وقتی همدان این تعداد دفاتر دارد شاهد حضور تورهای خارجی نیز باشد نه اینکه دائم تورهایی برای سایر مقاصد گردشگری بسته شود.

شیروانی با اشاره به اینکه در حال حاضر دفاتر خدمات مسافرتی از برخی استان‌ها همچون شیراز و رشت هتل‌های استان همدان را رزرو کرده‌اند تا تورهای خارجی را وارد همدان کنند، تصریح کرد: این در حالی است که انتظار می‌رود دفاتر خدمات مسافرتی همدان به واسطه رویداد «همدان، 2018» نیز اقداماتی در راستای رونق گردشگری همدان انجام دهند.

وی بیان کرد: به دلیل نبود بودجه، برنامه‌های رویداد گردشگری «همدان، 2018» به کُندی پیش می‌رود که انتظار است مسوولان ارشد استان نسبت به جذب اعتبارات مصوب این رویداد تلاش کنند چراکه تاخیر در تخصیص بودجه، گله‌مندی‌ها را افزایش می‌دهد.

نایب رئیس جامعه هتل‌داران کشور با بیان اینکه آثار میراث فرهنگی به عنوان هویت ملی و اسلامی ما باید مورد توجه مسوولان امر باشد، تصریح کرد: پاسداری از تپه هگمتانه وظیفه همگان است و این تپه باید ثبت جهانی شود و استان نیز باید به حداقل یک مورد ثبت جهانی دست یابد، چرا که جایگاه دریافت این عنوان را دارد.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان