اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. تير 1397 - 13:49   |   کد مطلب: 29415
مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان از اجرای طرح تابستانی «نشاط معنوی» در ۳۰ بقعه متبرکه استان خبر داد

به گزارش صبح الوند، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد کاروند اظهار کرد: همزمان با آغاز اوقات فراغت دانش‌آموزان، طرح تابستانی «نشاط معنوی» در ۳۰ بقعه متبرکه استان اجرا می‌شود.
حجت‌الاسلام کاروند با بیان اینکه طرح نشاط معنوی ویژه دانش آموزان ۷ الی ۱۸ سال از ۱۶ تیر لغایت ۳۱ مرداد در ۸ شهرستان استان اجرا می‌شود افزود: این طرح به مدت ۷ هفته در سه مقطع سنی ۷ الی ۱۰ سال، ۱۰ الی ۱۴ سال و ۱۴ الی ۱۸ سال اجرایی خواهد شد.
مدیر کل اوقاف استان عنوان کرد: ثبت‌نام در این طرح تا ۱۵ تیر ماه ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند به صورت حضوری در بقاع متبرکه و اوقاف شهرستان‌ها نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.
وی گفت: این طرح در قالب جلسات و کلاس‌های قرآن، احکام، عقاید و برنامه‌های فرهنگی، اردویی و مهارت‌های زندگی اسلامی، توسط ۶۰ مربی درقالب مبلغین بومی، اعزامی از قم، دانشجویان رشته علوم قرآن و طلاب انجام خواهد گرفت.
حجت‌الاسلام کاروند عنوان کرد: در این طرح کلاس‌های قرآن در رشته‌های قرائت، ترتیل، روخوانی، روان خوانی، حفظ قران کریم و تجوید‌الصلاه ویژه دانش آموزان در آستانه سن تکلیف آموزش داده می‌شود.
مدیر کل اوقاف استان با بیان اینکه پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۳ هزار نفر در این طرح شرکت کنند گفت: پس از برگزاری آزمون نهایی در انتهای طرح، از دانش آموزان و مربیان برتر تجلیل به عمل خواهد آمد.
وی یاد آور شد: این طرح هرساله به منظور غنی ‌سازی اوقات فراغت نسل جوان و نوجوان و انس هر چه بیشتر جامعه با معنویات و آموزه‌‌های دینی در جوار بقاع متبرکه انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان