اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. مرداد 1394 - 10:12   |   کد مطلب: 12718
جانشین تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه همدان گفت: هدف از اجرای طرح ملی جوانه های صالحین پیشگیری از آسیب‌ های شایع اجتماعی و فرهنگی در بین قشر جوان و نوجوان در این دوران حساس جنگ نرم است.
هدف از اجرای طرح جوانه های صالحین پیشگیری از آسیب های اجتماعی است

جانشین تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه همدان در گفتگو با خبرنگار صبح الوند، اظهار داشت: طرح ملی جوانه های صالحین که از 25 خردادماه سال جاری در سطح شهر همدان با هدف پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان عزیز بسیجی و غیر بسیجی و غنی سازی حلقه های تربیتی شجره طیبه صالحین آغاز شده است تا  پایان فصل تابستان ادامه دارد.

حجت الاسلام سیدحسن حسینی یکی از اهداف مهم اجرای این طرح ملی را پیشگیری از آسیب‌ های شایع اجتماعی و فرهنگی در بین قشر جوان و نوجوان عنوان کرد.

وی گفت: هدف اجرای طرح ملی غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، ایجاد فضای شور و نشاط در شهر، ترغیب جوانان و نوجوانان به حضور بیشتر در مساجد و پایگاه‌ های مقاومت بسیج و رشد و تعالی جوانان و نوجوانان این مرز و بوم است.

جانشین تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه همدان اظهار کرد: برنامه های طرح جوانه های صالحین درچهاربخش، فعالیت های تهذیبی، فعالیت های تحصیلی، ورزشی و اردویی دررده های سنی نونهالان، نوجوانان وجوانان در حال برگزاری است.

وی افزود: فعالیت های تهذیبی شامل آموزش قرآن، احکام، اخلاق، حدیث، معارف و مداحی، فعالیت های تحصیلی شامل کلاس های آموزشی و علمی، فالیت های ورزشی شامل کلاس های فوتبال، فوتسال، پینگ پنگ، دارت، تنیس، تیراندازی، طناب زنی و کلاسهای رزمی و بخش اردویی هم شامل سفر به مشهدمقدس، قم و جمکران، اصفهان و... است.

حسینی، برگزاری اردوهای جهادی، برگزاری مسابقات و جشنواره های مختلف و متنوع، بازدید از آسایشگاه سالمندان و معلولین و کودکان بی سرپرست، عیادت از بیماران بیمارستان های شهر و غبار روبی هفتگی مزار شهدای انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه های طرح جوانه های صالحین در همدان برشمرد.

وی گفت: طرح ملی جوانه های صالحین جهت مقابله با تهدیدات دشمن در بحث جنگ نرم و شبیخون فرهنگی تا پایان شهریور ماه امسال در بیش از 50 درصد پایگاه های مقاومت بسیج شهر همدان ادامه خواهد داشت.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان