اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. تير 1394 - 17:13   |   کد مطلب: 12063
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از آغاز به‌کار مراکز طرح غنی‌سازی اوقات ‌فراغت در تابستان خبر داد.
آغاز به کار طرح غنی‌سازی اوقات‌ تابستان فراغت در ملایر

به گزارش صبح الوند، جمالی‌زاده در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: با فرا رسیدن فصل تابستان، ثبت‌ نام در کلاس‌های طرح غنی‌سازی اوقات‌ فراغت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر آغاز شد.
وی بیان کرد: در تابستان امسال مراکز و مجموعه‌های زیر پوشش این اداره، کلاس‌های متفاوتی از قبیل خوشنویسی، طراحی و نقاشی، نگارگری، معرق‌کاری، هنرهای نمایشی، اصول خبرنگاری، فیلمسازی، فیلمنامه‌نویسی، تصویربرداری، عکاسی، شعر و داستان‌نویسی، صنایع ادبی، روخوانی و روان‌خوانی و تجوید قرآن کریم، احکام و هنرهای دستی را برگزار می‌کنند.
جمالی‌زاده اظهار داشت: یکی از دغدغه‌ها و دل‌مشغولی‌های خانواده‌ها تدارک برنامه‌های مناسب برای فرزندانشان در فصل تابستان است و از آنجا که جوانان و نوجوانان سرمایه، امید و پایه‌گذاران فرهنگ آینده کشورمان محسوب می‌شوند، وظیفه همه ادارات، سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی و آموزشی است که در کنار خانواده‌ها برنامه‌ریزی‌های مناسبی برای ساماندهی و غنی‌سازی اوقات‌فراغت داشته باشیم.
گفتنی است، علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌ نام تا 15 تیرماه به مرکز آموزش هنر، انجمن سینمای جوانان، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت و آموزشگاه‌های آزاد دارای مجوز رسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کنند.

منبع: زنگ اول

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان