اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. اسفند 1396 - 23:32   |   کد مطلب: 29028
فرماندار ملایر با بیان اینکه تبلیغات گسترده‌ای برای جشنواره نوروزی مبل و‌ منبت ملایر صورت گرفته است، گفت: پیش‌بینی می‌‌شود مسافران و‌ خریداران زیادی از این نمایشگاه بازدید کنند.
مبل و منبت

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، عبدالعظیم رضایی عصر امروز در جمع خبرنگاران ملایر با اشاره به اینکه سال گذشته استان همدان در حوزه گردشگری  و ستاد اجرایی شهرستان رتبه اول را در کشور به خود اختصاص داده است، اظهار داشت: رتبه برتر شهرستان‌های استان در زمینه ستاد تسهیل و برنامه‌های نوروزی به  ملایر  رسیده است.

وی با بیان اینکه امسال نیز بیش از 35 برنامه فرهنگی و اجتماعی  با محوریت مبل و‌ منبت و رویداد همدان 2018 در ایام نوروز در شهرستان ملایر اجرا می‌شود تصریح کرد: تورهای گردشگری، بازی‌های بومی و‌ محلی، بازدید از روستاهای هدف گردشگری و آثار تاریخی و باستانی ملایر و برگزاری جشنواره‌های متعدد، برگزاری برنامه‌های ورزشی و غیره از جمله ‌مهمترین برنامه‌‌های شهرستان در ایام نوروز با همکاری شهرداری، میراث فرهنگی و غیره است.

رضایی از آمادگی کامل همه مراکز درمانی، آتش‌نشانی، هلال ‌احمر، حمل و نقل، شهرداری، میراث فرهنگی و کلیه دستگاه‌های خدمات‌رسان خبر داد و افزود: در ایام نوروز سه گروه از بازرسان و ناظران به صورت روزانه ‌و مستمر از مراکز عرضه مواد خام و توزیع اقلام ‌مورد نیاز شهروندان  نظارت و بازرسی دارند.

فرماندار ویژه ملایر با تاکید بر  بازرسی از هتل‌ها و اقامتگاه‌های مسافران، رستوران‌های بین راهی، نانوایی‌ها و غیره عنوان‌کرد: برنامه‌ریزی‌های منسجم و‌ مدونی در راستای برگزاری هر چه بهتر و با کیفیت‌تر ایام نوروز در شهرستان انجام شده و امیدواریم مسافران و‌ گردشگران باخاطره‌ای خوش از ملایر خارج شوند.

وی از برگزاری تور ملایرگردی با همکاری شهرداری و‌ میراث فرهنگی خبر داد و افزود: در این زمینه تعداد 7 اتوبوس برای این طرح پیش‌بینی شده است.

رضایی با اشاره به ثبت ملایر به عنوان شهر ملی مبل و‌ منبت ایران عنوان‌کرد:  از دهه فجر امسال تبلیغات گسترده‌ای  برای جشنواره نوروزی مبل و‌ منبت صورت گرفته و در ایام پایانی سال نیز این تبلیغات ادامه دارد و پیش‌بینی می‌کنیم که مسافران و‌ خریداران زیادی برای  خرید مبل به شهرستان‌ ملایر بیایند.

وی با بیان اینکه شهرستان‌ ملایر مهیای حضور مسافران ‌نوروزی و‌ گردشگران است اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده  آمادگی اسکان شبانه حدود 2 هزار نفر در هتل‌ها، مهمان‌سراها ، خوابگاه‌ها و مکان‌های اقامتی شهرستان وجود دارد.

فرماندار ملایر حضور مسئولان در اولین روز ایام نوروز در ایستگاه راه‌آهن و استقبال از اولین مسافران نوروزی و  دادن سوغات‌ شهرستان به آنها را از دیگر برنامه‌های ملایر در ایام نوروز دانست و افزود: از روزهای گذشته فعالیت چادرهای هلال احمر در ورودی‌های شهرستان و راهنمایی مسافران و توزیع بروشورها  در راستای رفاه حال مسافران آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه امر به ‌معروف و‌ نهی از منکر یکی از مسائل مهمی است که امروز در جامعه به شدت به آن نیاز داریم گفت: رسانه‌ها باید در این زمینه با دقت و قدرت بیشتری وارد شوند.

رضایی با اشاره به اینکه امروز امربه ‌معروف و نهی از منکر به صورت فردی دیگر جواب‌گو ‌نیست اظهار داشت: ضروری‌است از گروه‌ها و‌احزاب متعدد حمایت شود و امر به معروف و‌ نهی منکر توسط این تشکل‌ها انجام شود.

فرماندار ملایر با اشاره به اینکه نقش رسانه‌ ها نیز در زمینه امربه ‌معروف باید پر‌رنگ‌تر باشد و با حمایت و تشویق احزاب آنها را در این امر یاری و‌ حمایت کنند گفت: رسانه‌ها باید در مسیر  انصاف و اعتدال حرکت کرده و نقدهای سازنده داشته باشند.

رضایی با اشاره به اینکه ثبت ملایر به عنوان شهر ملی مبل و ‌منبت خوش‌ترین خاطره سال 96 و اتفاقات و حوادث اخیر دی ماه نیز تلخ‌ترین اتفاق سال 96 بود تصریح‌کرد: امیدواریم سال 97  سالی پر از گشایش‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی برای همه‌ مردم کشور و شهرستان ملایر باشد و  مسئولان بتوانند با تعامل، وحدت، وفاق و‌ همدلی گامی موثر در راستای رفع مشکلات مردم در همه حوزه‌ها بردارند.

فرماندار ملایر بیان کرد: امیدواریم مسئولان آسیب‌ها و ‌مشکلات  معیشتی و اقتصادی مردم را شناسایی و با وحدت،‌ همدلی و تعامل بیشتر در راستای رفع مشکلات مردم گام برداشته و مسائل و اتفاقاتی را که می‌تواند موجب اختلاف شود را به فرصت تبدیل کنند.

رضایی‌از همه مسئولان شهرستان خواست در سخنرانی‌ها و تریبون‌ها در کنار سایر  مسائل روز تلاش‌‌ها و اقداماتی که در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و بازگشت برخی واحدهای صنعتی تعطیل شده به چرخه تولید و راه‌اندازی کارخانه‌ها و شهرک‌های صنعتی جدید، افزایش اشتغال و رفع مشکلات اشتغال جوانان و غیره را  برای مردم بیان کنند چرا که بیان خدمات و کارهای انجام شده توسط مسئولان مردم را امیدوارتر می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان