اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. شهريور 1396 - 22:44   |   کد مطلب: 26514
معاون سیاسی،امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه صنعت مبل و منبت ملایر باید در عرصه های بین المللی مطرح شود گفت: لازمه رونق و توسعه این صنعت کنترل کیفیت ومشتری مداری است.
مبل ملایر

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم, محمدابراهیم الهی تبار  ظهر امروز در جشنواره شهر ملی مبل و منبت ملایر اظهار داشت: ایجاد مرکز کنترل تولید براساس سلیقه و نیاز مشتری از جمله عمده مسائل قابل توجه در راستای توسعه و رونق صنعت مبل و‌ منبت ملایر است که باید مورد توجه قرارگیرد.

وی با اشاره به تعامل‌‌های ایجاد شده توسط دولت در سطح بین‌المللی بعد از توافق برجام تصریح کرد: این موقعیت، یک فرصت طلایی برای ایجاد تعامل با بازار‌های جهانی است که مبل و‌ منبت ملایر باید از این فرصت نهایت استفاده را داشته باشد.

الهی تبار با بیان اینکه با هنر و صنایع دستی می‌توان فرهنگ و آداب هر منطقه را به دنیا عرضه کرد افزود: با صنایع دستی و‌ مبل و‌ منبت ملایر می‌توانیم فرهنگ اسلامی و ارزش‌های مادی و معنوی گذشتگان خود را به دنیا معرفی کنیم.

معاون سیاسی ، امنیتی استاندار همدان ایجاد اتاق فکر و مرکز ثابت برای ایجاد نمایشگاه و برگزاری سالیانه جشنواره مبل و‌ منبت در ملایر را ضروری دانست و افزود: با توسعه و رونق این صنعت، ملایر باید بتواند جایگاه خود را در بازار‌های بین‌المللی پیدا کند.

وی کسب دو عنوان شهر جهانی سفال لالجین و شهر ملی منبت ملایر را افتخاری بزرگ برای استان همدان دانست و اظهار داشت: در راستای به ثمر نشستن این رخداد بزرگ و کسب عنوان شهر ملی مبل و‌ منبت مجموعه هنرمندان، صنعتگران، مسئولان استانی، ملی و شهرستانی ، نمایندگان و همه اقشار مردم ملایر سهیم و دخیل بودند که قابل تقدیر و تشکر است.

معاون استاندار همدان واقف و فرهنگی بودن را از ویژگی‌های مهم ‌و اساسی مردم ملایر دانست و تصریح کرد: امروز خیران و واقفان ملایری درحوزه‌های آموزش، بهداشت و درمان و غیره در کشور حرف برای گفتن دارند.

الهی تبار اختصاص هزار میلیارد تومان در راستای طرح تحول نظام سلامت در استان همدان و اضافه شدن حدود 900 تخت بیمارستانی تا پایان سال را از خدمات دولت در حوزه بهداشت و درمان استان دانست و افزود: تعداد 297 طرح پایگاه سلامت و مراکز بهداشتی و درمانی تا پایان امسال در استان همدان به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان