اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. اسفند 1396 - 23:08   |   کد مطلب: 28705
سرپرست فرماندار رزن با اشاره به اینکه در این شهرستان ۱۱۵ اثر تاریخی و فرهنگی وجود دارد، گفت:آئین‌های بومی و گردشگری رزن در رویداد ۲۰۱۸ همدان معرفی شود.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، علیرضا نوربخش ظهر امروز در ستاد اجرایی و ارتقاء خدمات سفر، هماهنگی آئین‌ها و مراسم نوروزی شهرستان رزن با بیان اینکه تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان بویژه نیروی انتظامی، اورژانس، هلال احمر، پلیس راه و نانوایان در ایام عید باید با آمادگی کامل حضور داشته باشند، افزود: شهرستان رزن به علت قرار گرفتن در مسیر ورودی غرب کشور و تردد مسافران نوروزی نیازمند تدابیر ویژه جهت استقبال مناسب از مسافران است.

وی همچنین بابیان اینکه اینکه رزن در ایام عید نوروز شاهد ویژه برنامه‌های خدمات سفر است افزود: برگزاری تئاترهای خیابانی، جنگ شادی، اجرای موسیقی محلی و غیره از جمله ویژه برنامه‌های رزن در ایام عید نوروز می‌باشد.

نوربخش با بیان اینکه 3 محل در مواقع بحرانی برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است، گفت: در راستای اسکان مسافران نوروزی مدارس شهرستان رزن نیز آمادگی کامل را دارند.

وی از استقرار 2 پایگاه راهنمای مسافر در ورودی های شهرستان رزن خبر داد و افزود: در این پایگاه‌ها بروشورهای راهنمای مسافر و معرفی اماکن گردشگری شهرستان توزیع می‌شود.

نوربخش با اشاره به در پیش بودن رویداد همدان 2018 اظهار داشت: باید تلاش کرد با همکاری بین دستگاه‌ها، شهرستان رزن نیز از فرصت به وجود آمده در بحث همدان 2018 استفاده نماید و آثار و آئین های بومی محلی را به گردشگران معرفی کنند.

وی یکی از محاسن بخش گردشگری را توزیع ثروت بین اقشار مختلف مردم برشمرد و افزود: توسعه فرهنگی و اجتماعی از دیگر فواید گردشگری است که بایستی در راستای شناساندن ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری برنامه‌ریزی مناسبی صورت گیرد.

نوربخش تاکیدکرد:در شهرستان رزن 115 اثر تاریخی و فرهنگی وجود دارد که این میزان 12 درصد از آثار تاریخی و فرهنگی استان همدان را تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان