اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. بهمن 1396 - 10:16   |   کد مطلب: 28540
رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از تخصیص۹۰میلیون تومان برای بیماران صعب العلاج و سرطانی از محل تامین موقوفات مرتبط با امور بیماران اداره اوقاف خبر داد.

حجت الاسلام سید علی حسینی در گفت و گو با صبح الوند، با اعلام اینکه برنامه های دهه ی مبارک فجر متناسب با ایام فاطمیه در حال برگزار است افزود: در این راستا در ۱۶مسجد از مساجد مناطق حاشیه شهر نیز بصورت ویژه برنامه خواهیم داشت.

 

رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان در ادامه با بیان اینکه با هماهنگی و مشارکت دفتر نماینده ولی فقیه سخنرانانی از سطح کشور برای سخنرانی در این ۱۶مسجد به استان دعوت شده است یادآور شد: هزینه برگزاری و پذیرایی مراسم در این مساجد برعهده ی اوقاف شهرستان همدان خواهد بود.

 

حسینی با اشاره به اینکه برنامه های ایام الله دهه فجر مناسب ایام فاطمیه در امامزاده ها در حال برگزاری است بیان کرد: در این راستا در خصوص اجرای نیات واقفین نیز در این ایام اجرای نیت شده است.

 

ریس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از تخصیص ۹۰میلیون تومان بودجه ار محل موقوفات مرتبط با امور بیماران اداره اوقاف خبر داد و خاطر نشان کرد: در این راستا مبلغ یاد شده برای کمک به ۹۰نفر از بیماران بی بضاعت صعب العلاج و سرطانی اجرای نیت خواهد شد.

 

*پخت نان رایگان به مناسبت دهه فجر در مناطق حاشیه شهر

وی همچنین از پخت نان رایگان در چهار نانوایی در مناطق حاشیه شهر خبر داد و افزود: در روز ۲۱و ۲۲بهمن ماه ۴نانوایی به صورت رایگان از محل موقوفات نان رایگان در اختیار مردم قرار می دهند.

 

رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان در پایان حضور تمام کارکنان اداره اوقاف در راهپیمایی ۲۲بهمن را از جمله دیگر برنامه های این اداره دانست و عنوان کرد: برنامه های مناسب دهه فجر و ایام فاطمیه در بقاء متبرکه همدان در حال اجرا و بزگزاری است این در حالی است که برنامه های اجرای نیات واقفین نیز در این ایام انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان