اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. بهمن 1395 - 23:55   |   کد مطلب: 23755
فرماندار اسدآباد با اشاره به وجود آمارهای متفاوت در زمینه اشتغال، گفت: باید آمار با اشتغال ایجاد شده پایدار همخوانی داشته باشد.

به گزارش صبح الوندبه نقل از فارس، در سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی مراسم جشن انقلاب با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان شهرستان اسدآباد در روستای موسی‌آباد برگزار شد.

 

در این مراسم پس از اجرای سرود انقلابی دانش‌آموزان دوره ابتدایی این روستا، فرماندار اسدآباد با گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: اهالی روستای موسی‌آباد با تقدیم شهید برای استمرار انقلاب در عمل نشان دادند که پای آرمان‌های انقلاب و امام(ره) مانده‌اند.

 

حسین افشاری تصریح کرد: انقلاب اسلامی پشتوانه فقهی علمی و اندیشه‌ورزی از مکتب فقه جعفری و حضرت امام (ره) است.

 

وی با مقایسه خدمات ارائه شده به مردم در قبل و بعد از انقلاب گفت: رژیم طاغوت از همه جهات وابستگی کامل به جبهه استکبار داشت اما با شکل‌گیری حکومت دینی و انقلابی امام(ره) ما در زمینه‌های مختلف خودکفا شدیم.

 

فرماندار اسدآباد به خودکفایی ایران در زمینه تولید گندم در دو سال گذشته اشاره کرد و افزود: بیش از 460 میلیارد تومان طرح در شهرستان اسدآباد یا به نتیجه رسیده و یا در حال نتیجه دادن است که ممکن است در طول یک سال دیگر به نتیجه برسد.

 

وی اشتغال را یکی از درخواست‌های مردمی دانست و گفت: این موضوع تنها مربوط به اسدآباد نیست و تنها راهکار آن کمک بخش خصوصی به دولت است که البته برای ورود بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذار نیز باید وحدت و انسجام در شهرستان حاکم باشد.

 

افشاری با اشاره به وجود آمارهای متفاوت در زمینه اشتغال، گفت: باید آمار با اشتغال ایجاد شده پایدار همخوانی داشته باشد که ما از خبرنگاران خواسته‌ایم گزارش‌هایی را مبنی بر اشتغال افراد تهیه کنند.

 

وی در ادامه به مطالبات چغندرکاران به‌ عنوان یکی از مشکلات اهالی روستای موسی‌آباد اشاره کرد و گفت: تنها راهکار حل این مشکلات برای همیشه ایجاد تعاونی تولید است که با وجود این تعاونی می‌توان با کارخانه‌هایی که خوش‌حساب هستند، قرارداد بست و به مشکلات خاتمه داد.

 

فرماندار اسدآباد در پایان خاطرنشان کرد: نظر شخصی بنده این است که تا پروژه‌ای به نتیجه نرسد، چیزی اعلام نمی‌کنیم چراکه در صورت عدم انجام آن به اعتماد جامعه لطمه خواهد زد.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان