اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. بهمن 1396 - 11:07   |   کد مطلب: 28442
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد:
برگزاری ۳۶۰عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در همدان
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری ۳۶۰ عنوان برنامه فرهنگی هنری توسط این سازمان خبر داد.

فاضل عبادی در گفت و گو با صبح الوند، با بیان اینکه ۳۲عنوان برنامه در قالب ۳۶۰برنامه توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این برنامه ها مردمی بودن جشنواره ها و همچنین استقبال عموم و شناسایی جوانان با رویکردهای دینی و هنری انقلاب خواهد بود.

 

وی در ادامه از برگزاری جشنواره بین المللی فیلم فجر از ۱۲تا ۲۰بهمن ماه خبر داد  و عنوان کرد: جشنواره نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر از ۱۲بهمن ماه آغاز و در روز ۲۲بهمن ماه خاتمه می یابد .

 

وی همچنین از برگزاری اصل شعر فاطمی در ملایر و برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی در سطح استان خبر داد و گفت: اجرای نمایش  صحنه ای در مجتمع آوینی نیز از جمله برنامه های شاخص اداره کل فرهنگ و ارشاد خواهد بود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همچنین با اشاره به برگزاری همایش دختران آفتاب در شهرستان رزن گفت: تجلیل از استاد احمد شریفی  هنرمند پیشکسوت ملایری در راستای برنامه ها قرار دارد.

 

وی در ادامه از برگزاری نمایشگاه کتب علوم قرآنی از ۱۲تا ۲۲بهمن ماه خبر داد و یادآور شد: در این راستا نیز مسابقات فوتسال بین کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار خواهد شد.

 

وی درپایان از تخفیف ۵۰درصدی بلیط جشنواره تا ۱۲بهمن ماه خبر داد و گفت: پس از این مدت بلیط با قیمت ۸هزار تومان در اختیار عموم قرار می گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان