اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. دى 1395 - 6:03   |   کد مطلب: 23518
رئيس ستاد دهه فجر استان همدان خبر داد:
برگزاري برنامه «10 شب ، 10 مسجد» در همدان به مناسبت دهه فجر
رئيس ستاد دهه فجر استان همدان با اشاره به برگزاري برنامه «10 شب، 10 مسجد» به مناسبت دهه فجر گفت: زنگ و جشن انقلاب بايد مردمي شود.

به گزارش صبح الوند، حجت‌الاسلام والمسلمين سيد حسن فاضليان  در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان همدان با بيان اينکه دهه فجر و انقلاب اسلامي روزهاي الهي بود، اظهار کرد: اين دهه خاطره‌هاي بسيار شکوهمند و درس‌هايي براي امروز و آينده ما دارد و بايد براي اجراي برنامه‌هاي اين دهه با تمام توان تلاش کنيم.

 

وي با بيان اينکه در سطح استان 9 ستاد شهرستاني و 22 کميته استاني داريم، افزود: در شهرستان همدان نيز 18 کميته شهرستاني داريم که هر ساله فعاليت خود را در اين دهه به خوبي انجام مي‌دهند.

 

رئيس ستاد دهه فجر استان همدان با اشاره به اينکه شروع برنامه‌ها از 12 بهمن و همزمان با زنگ انقلاب خواهد بود، گفت: علاوه بر زنگ انقلابي که در دبيرستان نواخته مي‌شود دو سال است که زنگ انقلاب در ميدان امام(ره) و با حضور مردم نواخته مي‌شود.

 

وي با اشاره به برگزاري برنامه 10 شب 10 مسجد، تصريح کرد: با توجه به اينکه 22 بهمن امسال با روز جمعه مصادف شده است برنامه 22 بهمن به نماز جمعه ختم خواهد شد.

 

فاضليان با بيان اينکه نماز جمعه يکي از برکات و ثمره‌هاي انقلاب است، خاطرنشان کرد: روز جمعه 22 بهمن تجمعي پرشور با حضور مردم خواهيم داشت و پس از آن راهپيمايي و نماز جمعه برگزار خواهد شد.

 

رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان همدان نيز با بيان اينکه 52 برنامه براي برگزاري در دهه فجر پيش‌بيني شده است، گفت: مهماني لاله‌ها روز 14 بهمن در گلزار شهدا، ديدار عمومي پرسنل با خانواده شهدا، برگزاري يادواره شهدا و... از جمله برنامه‌هاي بنياد شهيد در دهه فجر خواهد بود.

 

مجيد صفدريان با اشاره به 22 اسفند سال روز تاسيس بنياد شهيد به فرمان امام(ره) در سال 58 يادآور شد: چند سالي است اين روز در تقويم رسمي جمهوري اسلامي به روز بزرگداشت شهدا نام گرفته و هدف از اين نامگذاري نيز توسعه فرهنگ ايثار و شهادت و زنده نگه داشتن ياد شهدا بوده است.

 

وي تصريح کرد: حضور در گلزار شهدا، تجديد بيعت با امام و شهدا، ديدار کارکنان بنياد شهيد و خانواده شهدا با نماينده ولي فقيه، برگزاري کنگره شهداي دانش‌آموز از جمله برنامه‌هايي است که به مناسبت اين روز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان