اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. بهمن 1396 - 23:59   |   کد مطلب: 28306
رئیس سازمان برنامه‌وبودجه همدان با بیان اینکه نگران تأمین بودجه برای رویداد همدان ۲۰۱۸ نیستیم، گفت: تأمین بودجه این رویداد توسط نمایندگان استان در مجلس در حال پیگیری و سازمان برنامه‌وبودجه کشور نیز قول حمایت داده است.

به گزارش صبح الوند، سید اسکندر صیدایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان در مورد تأمین بودجه برای رویداد همدان 2018 و انتخاب همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا اظهار داشت: در حال حاضر در تهران مشغول برگزاری جلساتی با رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور، معاونان سازمان برنامه بودجه و معاون گردشگری میراث فرهنگی هستیم.

وی با بیان اینکه در راستای تأمین بودجه برای رویدادهای همدان در سال 2018 مکاتباتی نیز انجام شده است، افزود: سازمان برنامه بودجه کشور در راستای تأمین اعتبار رویدادهای همدان 2018 قول حمایت داده است.

صیدایی با تأکید بر اینکه تأمین بودجه رویداد همدان پایتخت گردشگری توسط نمایندگان استان نیز در حال پیگیری است، تأکید کرد: تأمین بودجه این رویداد توسط حمیدرضا حاجی بابایی و محمدمهدی مفتح نمایندگان مردم همدان و تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است تا اعتباری نیز برای این رویداد در بودجه 97 پیش بینی شود.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان همدان ابراز کرد: سازمان برنامه‌وبودجه کشور و استان و سازمان میراث فرهنگی و اداره کل میراث نیز در استان همدان در حال پیگیری‌های جدی برای دریافت اعتباراتی برای رویداد همدان 2018 "همدان پایتخت گردشگری آسیا" هستند.

صیدایی با اشاره به اینکه انتخاب همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا برنامه‌ای بزرگ و بین‌المللی است، ابراز کرد: تا جایی که بتوانیم از بودجه استان به برگزاری این رویداد کمک می‌کنیم ولی هدف ما تعیین ردیف بودجه کشوری برای این رویداد است.

وی با بیان اینکه نگران بودجه رویداد همدان 2018 نیستیم و پیگیری به جدیت در حال انجام است، اظهار داشت: هدف ما کمک گرفتن بیشتر از بودجه ملی، سازمان برنامه‌وبودجه کشور و سازمان میراث فرهنگی برای برگزاری این رویداد است.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان همدان بیان کرد: برای برگزاری رویداد همدان 2018 از اعتبارات سال 96 و ذخایر استان نیز استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان