اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. دى 1396 - 23:30   |   کد مطلب: 28231
کارشناس امور استاندارد همدان گفت: در حال حاضر در استان همدان حدود 27 سردخانه مشمول استاندارد اجباری هستند.
سردخانه همدان

به گزارش صبح الوند، محمد مالمیر در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، افزود: از این تعداد، 8 سردخانه پروانه کاربرد علامت استاندارد دریافت کرده و 4 مورد هم در نسبت به تشکیل پرونده اقدام کردند که پس از احراز شرایط لازم به صدور پروانه استاندارد منجر خواهد شد.

وی با بیان اینکه بدین ترتیب در مجموع تا پایان دی‌ماه 12 مورد از 27 سردخانه استاندارد می‌شوند، خاطرنشان کرد: در راستای ایمنی سردخانه‌ها سازمان جهادکشاورزی استان وامی برای رفع نواقص تعدادی از سردخانه‌های مشکل‌دار ارائه می‌دهد. 

کارشناس امور استاندارد همدان یادآور شد: محوطه‌سازی، بارانداز، تجهیزات ایمنی، کپسول‌های اکسیژن و لوله‌کشی از جمله نواقصی است که در سردخانه‌های همدان وجود دارد که باید به‌زودی رفع شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از 15 تیرماه سال 95، 18 ماه به سردخانه‌داران استان برای استانداردسازی مهلت رفع نواقص داده شد اما با گذشت این بازه زمانی تنها تعدادی استاندارد شد و لازم است مابقی هر چه سریع‌تر نسبت به استانداردسازی واحد خود اقدام کنند در غیر این صورت این اداره‌کل ناگزیر خواهد بود علاوه بر اعلام جرم، نسبت به لاک و مهر کردن آنها اقدام کند.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان