اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. آذر 1396 - 18:50   |   کد مطلب: 27484
امام جمعه همدان گفت: جبهه تکفیری و داعش تنها با اسلام مشکل دارد و آنها به دنبال نابودی اسلام واقعی هستند اما خودشان نابود می‌شوند.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه همدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: موضوع امام شناسی برای شعیان بسیار مهم و مورد تاکید است و باید همگان به اندازه توان خود به این موضوع مهم توجه داشته باشند.

وی با اشاره به پیش‌رو بودن شهادت امام حسن عسکری (ع) اظهار داشت: امامان معصوم ما در دوران زنگی خود سختی‌های بسیاری را تحمل کردند و صفحات تاریخ نشان دهند مبارزه همیشگی آنان با ظلم و ستم است.

امام جمعه همدان با اشاره به ظلم و ستم و خونریزی بسیار زیاد جریان تکفیری و داعش اظهار داشت: جبهه کفر تنها با اسلام مشکل دارد و آنها به دنبال نابودی اسلام هستند اما خودشان نابود می‌شوند.

محمدی با بیان اینکه داعش در طول این سال‌ها زنان و دختران بسیاری را ربود و کودکان را زنده زنده در آتش سوزاندند، گفت:امروز جای شکرگذاری بسیار دارد که این شجره خبیثه نابود شده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه در طولا تاریخ همواره شاهد مبارزه جریان حق و باطل بوده‌ایم گفت: مطالعه تاریخ و اطلاع از این مسائل برای انسان بسیار درس آموز است.

وی با گرامیداشت هفته بسیج و تبریک آن به همه بسیجیان گفت: امروز همه ما افتخار می‌کنیم که بسیجی هستیم چرا که بسیج لشگر مخلص خداست.

امام جمعه همدان با اشاره به کمک‌های بسیار خوب مردم همدان در کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور افزود: از همه کسانی که در این امر خداپسندانه شرکت کردند نهایت تشکر را داریم چرا که مردم نشان دادند همیشه از همنوع خود حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به سفر رهبری معظم انقلاب اسلامی به مناطق زلزله‌زده که سبب دلگرمی مردم شد، گفت: لازم است از تمام کسانی که مشغول خدمت‌رسانی به مردم زلزله‌زده هستند قدردانی کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان